فرمانده انتظامی پردیس:

پرده برداری پلیس از راز جنایت خانوادگی در پردیس

گروه استان ها -فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از افشای راز جنایت خانوادگی و پرده برداری از قتل هولناک در فاز ۸ پردیس خبرداد.
کد خبر: ۱۱۸۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵ 03 October 2024

به گزارش «تابناک»از پردیس، سرهنگ مراد صارمی با اشاره شناسایی و کشف جسد قاتل و مقتول در فاز ۸ پردیس اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر نزاع و درگیری خانوادگی در فاز ۸ پردیس لذا عوامل انتظامی این فرماندهی جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.
 
وی افزود: پس از حضور عوامل کلانتری ۱۳ دره بهشت در محل،خانمی حدود ۳۸ ساله به ماموران مراجعه و اظهار داشت؛ که همسر سابق وی با همسر فعلی اش در منزل درگیر شدند و همسر فعلی به علت شدت جراحات به مرکز درمانی اعزام شده و هم اکنون شوهر سابقش پسرش را که فرزند خودش نیز می‌باشد به عنوان گروگان به داخل منزل برده و درب را قفل کرده و مدام تهدید به قتل می کند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس یادآور شد: با توجه به حساسیت موضوع طی هماهنگی با مقام قضایی و اخذ حکم ورود و هماهنگی با عوامل اورژانس و قفل ساز پس از باز کردن درب منزل مشاهده شد که پسر بچه ۱۳ ساله با ضربات متعدد چاقو به قفسه سینه به قتل رسیده و پدرش در کنار فرزند خود با ضربات چاقو اقدام به خودکشی نموده که تلاش‌های عوامل اورژانس که در محل حضور داشتند بی نتیجه ماند.
 
سرهنگ صارمی در پایان خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه در این پرونده قاتل همان مقتول است ولی رسیدگی و پیگیری ابعاد پنهان موضوع در دست بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی است و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه نزاع و درگیری خانوادگی قبل از وقوع حادثه ناگوار پلیس را در جریان قرار دهند.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار