در نشست شورای اسلامی استان مطرح شد؛

تاکید نماینده البرز بر اجرایی شدن مصوبات شهرستان شدن محمدشهر،کمال‌شهر و ماهدشت

گروه استان‌ها- نماینده مردم کرج، فردیس آسارا و اشتهارد بر اجرایی شدن مصوبات شهرستان شدن محمدشهر، کمال‌شهر و ماهدشت، همچنین معضل پسماند شهرک صنعتی اشتهارد تاکید کرد وگفت: پیگیری موضوعات شهرستان‌ها رضایت عمومی را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶ 03 October 2024

تاکید نماینده البرز بر اجرایی شدن مصوبات شهرستان شدن محمدشهر،کمالشهر و ماهدشت

به گزارش تابناک البرز، به نقل از روابط عمومی دفتر علی شیرین زاد نماینده مردم کرج، فردیس آسارا و اشتهارد، ظهر روز پنجشنبه نشست شورای اسلامی استان با حضور رئیس مجمع نمایندگان البرز برگزار شد. 

علی شیرین‌زاد در این نشست با تاکید بر ضرورت پیگیری مصوبات توسط اعضای شوراهای اسلامی البرز گفت: اهتمام مسئولان استان در پیگیری موضوع شهرستان‌ها و اجرایی شدن آنها رضایت عمومی را فراهم خواهد کرد.

نماینده مردم کرج، فردیس آسارا و اشتهارد با بررسی گزارشات و تعیین خط مشی ها بر شهرستان شدن محمدشهر، کمال‌شهر و ماهدشت همچنین پیگیری حق‌آبه مشکین دشت، کمبود آب در بلوار کامیون‌داران و حل معضل پسماند شهرک صنعتی اشتهارد، تاکید کرد: با رصد گزارشات مردمی، موارد مطرح شده از اهم انتظارات و مطالبات به حق شهروندان است.

وی همچنان سامان‌بخشی به موضوع قراردادهای کارگری، کارمندی و نیروهای پیمانکاری در شهرداری ها را از دیگر مطالبات مردم عنوان کرد و اصلاح رویه نادرست در این حوزه را خواستار شد و بر نقش مهم شوراهای اسلامی در این موضوع تاکید کرد.

شیرین زاد در پایان گفت: با تشکیل جلسات و کارگروه های تخصصی به صورت جداگانه در شهرستان ها، به این موضوعات رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار