محمد احمدزاده پس از پیروزی در مقابل گل گهر:

بازی آسانی را پیروز نشده ایم/ ما برای این دیدار با برنامه آمده بودیم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل به اشاره به برد ارزشمند این تیم در برابر تیم گل گهر سیرجان گفت: عملکرد عالی و شایسته بازیکنان ما، راه پیروزی را بر گل گهر بست.
کد خبر: ۱۲۰۰۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 29 October 2015

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل به اشاره به برد ارزشمند این تیم در برابر تیم گل گهر سیرجان گفت: عملکرد عالی و شایسته بازیکنان ما، راه پیروزی را بر گل گهر بست.

به گزارش تابناک اردبیل، محمد احمدزاده در نشست خبری پس از بازی دو تیم شهرداری اردبیل و گل گهر سیرجان در هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور افزود: می دانستیم بازی سختی در مقابل تیم گل گهر داریم، چراکه این تیم دو بازی قبلی مقابل پاس همدان و مس کرمان را برده و با انگیزه بالایی به این دیدار آمده بود.

وی با بیان اینکه بازی آسانی را پیروز نشده ایم، ادامه داد: ما بازی تیم حریف را دیده بودیم، این تیم هم به لحاظ روانی و هم فنی بازی قابل قبولی تا اینجای لیگ داشته اما بازیکنان شهرداری متفاوت از بازی های گذشته در این دیدار ظاهر شدند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل بازی دو تیم را خوب و تماشاگر پسند ارزیابی کرد و متذکر شد: دوندگی بازیکنان و اینکه از بازی چه چیزی می خواهیم عاملی بود که ما را در این دیدار پیروز کرد.

وی با تاکید بر اینکه ما خواستیم که ببریم و به این خواسته خود جامه عمل پوشاندیم، تصریح کرد: برای این دیدار و برد پس از چندین هفته هرچه در توان داشتیم گذاشتیم و مزد آن را گرفتیم.

احمدزاده با اشاره به برتری تیم شهرداری اردبیل در میانه میدان بیان داشت: برتری در نیمه دوم حق شهرداری بود، ما برای این دیدار با برنامه آمده بودیم و انتظار این نتیجه را داشتیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا تیم شهرداری برای صعود به لیگ برتر تلاش می کند یا نه، عنوان کرد: فعلا باید از بحرانی که طی هشت هفته گذشته پیش آمده خارج شویم بعد هدف گذاری خود را مشخص کرده و پس از آن یک موقعیت آبرومند را برای تیم در لیگ امسال در نظر بگیریم.

سرمربی تیم شهرداری اردبیل همچنین رد خصوص کارت قرمزی که بازیکن شهرداری گرفت، تاکید کرد که خدابنده با کارت قرمزی که از داور گرفت یک کارت قرمز هم از ما گرفت، چراکه اعتقاد دارم نباید یک بازیکن با زبان کارت بگیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار