آیت الله مکارم شیرازی:

افراط اقلیتی ضعیف به عزاداری امام حسین(ع) ضربه می‌زند

یکی از مراجع تقلید با انتقاد از اقدام افراطی اقلیتی ضعیف در عزاداری سید الشهدا(ع) گفت: مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) با شکوه خاصی در سراسر جهان برگزار شد که متأسفانه تنها یک اقلیت ضعیف افراط کردند.
کد خبر: ۱۲۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ 31 October 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در ابتدای درس خارج خود در مسجد اعظم که با حضور  گسترده طلاب و روحانیون بعد از تبلیغ ماه محرم برگزارشد، با اشاره به شکوه و عظمت مجالس امام حسین(ع) گفت: تنها یک اقلیت ضعیف افراط کردند که خدا آنها را هدایت کند تا دست از افراط بردارند.

وی اظهار داشت: باید از مردم بیدار و هوشیاری که عاشق امام حسین(ع) و مکتب اهل بیت(ع) هستند، تشکر کنیم.

استاد برجسته حوزه افزود: شنیدیم که امسال نیز با شکوه‌تر از سال‌های قبل، در کنار مرقد امام حسین(ع) غوغایی برپا بود و میلیون‌ها نفر از کشورهای مختلف دنیا گردهم آمدند و به عزاداری و سوگواری سیدالشهدا(ع) پرداختند.

وی در ادامه گفت: عزاداری امام حسین(ع) خون تازه‌ای به مکتب اهل بیت(ع) و اسلام به جریان می‌اندازد و این مکتب را در مقابل دشمنان اسلام نفوذناپذیر می‌کند.

آیت الله مکارم شیرازی اظهار امیدواری کرد: انشاالله همه مردم عزادار مأجور باشند و این عزاداری‌ها را فراموش نکنند چرا که ذخیره یوم المعاد آنان خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار