نمایش آخرین دستاوردهای علمی در البرز

کد خبر: ۱۲۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲ 02 November 2015

استاندار البرز گفت: همزمان با هفته پژوهش آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی مراکز تحقیقاتی در البرز به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید حمید طهایی صبح امروز در نشست برنامه‌های هفته گرامیداشت پژوهش و فناوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های موجود علمی در استان البرز با تمهیدات اندیشیده شده همزمان با هفته پژوهش آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی مراکز علمی و تحقیقاتی در این استان به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی ادامه داد: محققان و پژوهشگران در استان البرز تلاش‌های بسیاری را برای توسعه علم و دانش و فناوری می‌کنند لذا برای معرفی این دستاوردها نمایشگاهی برگزار می‌شود تا مردم نیز با تلاش‌های این پژوهشگران آشنا شوند.

استاندار البرز حمایت از پژوهشگران و محققان را در استان البرز مهم ارزیابی کرد و افزود: کشور باید بر روی داشته‌های علمی خود بایستد و با توسعه علم و دانش می‌تواند مسیر خودکفایی و پیشرفت را بهتر از گذشته طی کند.

طهایی با اعلام اینکه رشد علمی کشور طی سال‌های گذشته بسیار چشمگیر است بیان داشت: کشور با رشد علمی خود توانست پله‌های ترقی و پیشرفت را بسیار سریع‌تر طی کند و امروز به مرحله‌ای دست پیدا کرده‌ایم که می‌توانیم از لحاظ علمی با بسیاری از کشورهای پیشرفته رقابت تنگاتنگی داشته باشیم.

استاندار البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به برگزاری نمایشگاه آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقاتی در استان البرز همزمان با هفته پژوهش خاطرنشان کرد: نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری از 14 لغایت 18 آذرماه به میزبانی یکی از دانشگاه‌های ملی کشور مستقر در استان البرز برگزار خواهد شد.

طهایی گفت: در این نمایشگاه آخرین و تازه‌ترین دستاوردهای پژوهشگران و محققان، در قالب مقاله، پژوهش، یافته‌های علمی، فن بازار و... به نمایش گذاشته خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار