آماده‌باش کامل سازمان میادین برای جلوگیری از بروز آب‌گرفتگی در سطح معابر میادین میادین

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از آماده باش کامل سازمان میادین برای جلوگیری از بروز آب گرفتگی در سطح معابر میادین تحت نظارت خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ 03 November 2015
به گزارش تابناک تبریز به نقل از  سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری، مهدی مهرداد از آماده‌باش کامل عوامل معاونت فنی و اجرایی سازمان جهت تمهیدات ویژه برای جلوگیری از بروز آب‌گرفتگی در معابر میادین خبر داد.
مهرداد گفت :با توجه به فرا رسیدن فصل بارندگی و بارانهای اخیر،از قبل در خصوص رفع آبگرفتگی معابر میادین تدابیری اتخاذ شده است  که با اعمال تدابیر ویژه طرح لایروبی کانال‌ها برای پیشگیری از بروز آبگرفتکی در سطح محوطه میادین انجام گرفته است.

وی گفت: پیش بینی و تدارک تجهیزات و کسب آمادگی لازم برای مقابله با اثرات مخرب بارندگی با شروع فصل پاییز در دستور کار سازمان قرار گرفت.

 مهرداد آمادگی سازمان در فصل بارندگی از سوی معاونت فنی و اجرایی را مهم برشمرد و تصریح کرد :  به منظور جلوگیری از آبگرفتگی و انسداد معابر درآماده‌باش کامل قرار دارند همچنین برای اطمینان و پیشگیری از بروز آبگرفتگی‌های احتمالی نسبت به شناسایی نقاط آبگیر، استقرارنیروی کارگری با تجهیزات، اولویت بندی معابر اصلی و فرعی، کنترل و بازبینی چاه های جذبی، بررسی پیامدهای مربوط به آبگرفتگی معابر در سنوات گذشته و انجام تدابیر لازم اقدام شده است.

  مهرداد در پایان اظهار داشت: علاوه بر اجرای مستمر لایروبی انهار روباز و روبسته، طرح ویژه لایروبی کانال ها و تخلیه  آب گرفتگی معابر اصلی بوسیله پمپ های مکنده در سطح میادین در حال اجرا می باشد وی ادامه داد: در این راستا اکیپ هایی جهت جلوگیری از  بروز سیل و آب گرفتگی معابر بصورت آماده باش کامل می باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار