انتصاب استاد دانشگاه تبریز به عنوان نماینده و هماهنگ کننده شبکه آسیا- اقیانوسیه SAFE

دکتر ناصر علی اصغر زاد، استاد گروه آموزشی علوم و مهندسی خاک دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز، به عنوان نماینده و هماهنگ کننده شبکه Sustainable Agriculture, Food and Energy ( SAFE ) ، در ایران از سوی هیات مدیره این شبکه منصوب شد.
کد خبر: ۱۲۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱ 04 November 2015

به گزارش  تابناک تبریز ، شبکه آسیا- اقیانوسیه برای کشاورزی پایدار، غذا و انرژی (Sustainable Agriculture, Food and Energy) که به اختصار شبکه SAFE نامیده می شود، که با همکاری دانشگاه ها و موسسات تحقیقاتی کشورهای جنوب شرق آسیا، ژاپن و استرالیا در سال 2013 در دانشگاه آندالاس کشور اندونزی طی اولین کنفرانس SAFE تاسیس شده است.

از مهمترین اهداف این شبکه توسعه کشاورزی پایدار به منظور تامین غذا و انرژی سالم می باشد. همچنین برگزاری سخنرانی و کارگاه آموزشی، تبادل استاد و دانشجو و اعطای بورس تحصیلی در رشته های مربوطه در کشورهای عضو از دیگر فعالیت های این شبکه است.

همین گزارش حاکی است: در سال 2014 دومین کنفرانس این شبکه (SAFE 2014) در جزیره بالی کشور اندونزی برگزار شد، که سه نفر از اساتید گروه علوم و مهندسی خاک دانشگاه تبریز، از جمله دکتر ناصر علی اصغر زاد، به ارایه مقاله خود پرداختند، و به همین خاطر به دلیل سوابق پژوهشی منطبق با اهداف این شبکه، نامبرده به عنوان نماینده و هماهنگ کننده شبکه Sustainable Agriculture, Food and Energy ( SAFE ) ، در ایران انتخاب شده است.

سومین کنفرانس این شبکه (SAFE 2015) امسال نیز در آبان ماه در کشور ویتنام برگزار خواهد شد، که از دانشگاه تبریز تعداد شش نفر از اعضای هیات علمی این دانشگاه نیز در این کنفرانس به ارایه مقالات خود خواهند پرداخت.

یادآور می شود: دکتر ناصر علی اصغر زاد، استاد دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز، پیش از این مدیر آموزش، معاون آموزشی دانشکده، رییس اداره انتشارات دانشگاه، مدیر گروه علوم خاک دانشکده کشاورزی بوده است و چاپ 32 مقاله در مجلات ISI ، 59 مقاله در مجلات علمی و پژوهشی و سایر نمایه دارهای معتبر، و ارایه 66 مقاله در همایش های بین المللی و ملی، ترجمه دو کتاب و اجرای 4 طرح تحقیقاتی از دیگر سوابق علمی و آموزشی این عضو هیات علمی دانشگاه تبریز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار