تعطیلی تنها جایگاه سوخت جاسک حل شد

سخنگوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به پرداخت نشدن طولانی مدت بهای سوخت از سوی مالک تنها جایگاه سوخت بندر جاسک، گفت: با هماهنگی استانداری هرمزگان قرار شد مالک جایگاه بهای سوخت را پرداخت کند و امیدواریم از این به بعد مشکلی در سوخت‌رسانی ایجاد نشود.
کد خبر: ۱۲۳۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 04 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، داود عربعلی در گفت‌وگو با فارس گفت: ما به جایگاه‌ها اعتبار می‌دهیم که سوخت را بفروشند و 48 ساعت بعد پول آن را بپردازند تا برای سوخت‌رسانی به آنها کمک کرده باشیم.
 
وی افزود: متاسفانه جایگاه سوخت بندر جاسک سوخت را از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تحویل می‌گرفته و می‌فروخته و پول آن را پرداخت نمی‌کرده است بدون اینکه بدهی این جایگاه بالا رفته است.
 
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورد‌ه‌های نفتی ادامه داد: برای ما اهمیت دارد که سوخت‌رسانی به مردم قطع هم نشود و جایگاه بندر جاسک هم از این اولویت ما سو استفاده می‌کرده است.
 
وی گفت: با هماهنگی استانداری هرمزگان قرار شد مالک جایگاه بهای سوخت را پرداخت کند و امیدواریم از این به بعد مشکلی در سوخت رسانی ایجاد نکنند.
 
عربعلی با بیان اینکه تنها 3 یا 4 ساعت جایگاه سوخت بندر جاسک تعطیل بوده است گفت: در فاصله  6 کیلومتری این جایگاه یک جایگاه سوخت دیگر وجود دارد و به همین دلیل مشکل جدی برای سوخت‌گیری مردم و ایجاد بازار سیاه بنزین به وجود نمی‌آید.
 
به گزارش فارس، ارائه نامنظم سوخت رسانی در تنها جایگاه سوخت بندر جاسک باعث نگرانی و ایجاد مشکلاتی برای ساکنان این بندر شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار