معاون فرمانداری بوکان : پلیس فتا به فضای مجازی ورود جدی داشته باشد

معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان افزود : ضروری است کلیه ادارات در حوزه ارتقاء امنیت اجتماعی از تمام توان خود برای رفع مشکلات استفاده نمایند.
کد خبر: ۱۲۵۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰ 07 November 2015

به گزارش رضا سلیمانی خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی :معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان در جلسه ارتقاء امنیت اجتماعی که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد ، افزود : ضروری است کلیه ادارات در حوزه ارتقاء امنیت اجتماعی از تمام توان خود برای رفع مشکلات استفاده نمایند.

آذین پور افزود: دنیای امروز عصر ارتباطات بوده و یک سری از آیتم ها و شاخص ها به نوعی زندگی را متحول می کنند لذا برای جلوگیری از بروز این مشکلات باید راه کارهای اساسی اندیشیده شود.
وی گفت: یکی از ابزارهایی که در عصر صنعتی شدن ظهور پیدا کرده رسانه ها است که در جهان کاربردهای زیادی داشته و باید در کشور ما نیز، به صورت صحیح از رسانه ها استفاده شود.
معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان اظهار داشت: استفاده از سایت ها وفضاهای مجازی بسیار مفید است اما امروزه به دلیل استفاده نادرست از این امکانات، بجای اینکه باعث امنیت پایدار در جامعه شوند باعث عدم ثبات جامعه شده است.
آذین پور افزود: ما باید در حوزه فضای مجازی برنامه ریزی شده عمل کنیم ونگاه علمی به قضایا داشته باشیم تا برای نسل آینده فضایی مفید را به وجود بیاوریم.
وی گفت: لازم است پلیس فتا به فضای مجازی ورود جدی داشته و این فضا را رصد نماید.
معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان اظهار داشت:جلسات در رابطه با ارتقاء امنیت اجتماعی باید بصورت مداوم برگزار شود زیرا این حوزه بسیار مهم بوده و برای تقویت آن باید تلاش شود.
آذین پور افزود: در راستای تقویت این حوزه،لازم است کارگرو های آموزشی را در مدارس ودانشگاهها برگزار کنیم و از اساتید و نخبگان این حوزه نیز برای ارائه راحل به منظور، رفع دغدغه ها دعوت بعمل بیاوریم.
وی گفت: در حوزه عمومی نیز با توزیع تراکت و نصب بنر در سطح شهر می توانیم به جامعه هدفمان هشدار های لازم را بدهیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار