امدادگران هلال احمر صحنه برای مقابله با فصل سرما آمادگی کامل دارند

رئیس جمعیت هلال احمر صحنه از آمادگی کامل امدادگران این جمعیت برای مقابله با حوادث احتمالی فصل سرما خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸ 10 November 2015
رئیس جمعیت هلال احمر صحنه از آمادگی کامل امدادگران این جمعیت برای مقابله با حوادث احتمالی فصل سرما خبر داد.

اکبرعیوضی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بررسی های هواشناسی نشان می دهد که باید آمادگی همه جانبه برای مقابله با حوادث احتمالی در فصل سرما وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه این جمعیت با تجهیز نیرو و امکانات آماده امداد رسانی در فصل سرماست گفت: در این راستا نجات گران و امدادگران جمعیت هلال احمر صحنه آموزش دیده اند و به تناوب در طرح امداد زمستانی حضور می یابند.

وی جمعیت هلال احمر را یک سازمان حمایتی، امدادی و عام المنفعه فعال در سطح کشور برشمرد و ادامه داد: مردم بویژه جوانان علاقه مند می توانند با عضو شدن در این سازمان، در طرح های مختلف امدادی جمعیت که برگزار می شود شرکت کرده و آموزش های لازم را در راستای ارتقای فرهنگ امداد و نجات فرا گیرند.

وی اظهار داشت: در مواقع اضطراری مواد غذایی کنسروی، کمک های اولیه، تجهیزات زمستانی و البسه گرم به اندازه کافی تهیه شده و در انبار ها و پایگاه های هلال احمر نگه داری می شود.

عیوضی امدادرسانی در تصادفات جاده ای، اسکان اضطراری در راه ماندگان حوادث جاده ای را از اهم فعالیت های نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر صحنه در فصل سرما عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: وقوع کولاک، یخبندان، بارش های شدید باران و برف نیز از دیگر بلایای طبیعی است که موجب بروز مشکل در جاده های این شهرستان و در برخی مواقع بروز تصادف می شود که این امر ضرورت امداد رسانی به موقع را طلب می کند.

شهرستان صحنه در 55 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار