تامین هزینه احداث ساختمان زندان گرمی

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل گفت: هزینه احداث ساختمان زندان مرکزی گرمی از اعتبارات ملی تامین می‌شود.
کد خبر: ۱۲۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴ 11 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مراد فتحی صبح امروز در بازدید از پروژه احداث ساختمان زندان مرکزی گرمی از تبدیل منابع اعتبارات استانی این پروژه به اعتبارات ملی خبر داد.

وی گفت: ساختمان زندان مرکزی گرمی که از 10 سال پیش در زمینی به مساحت 5 هکتار و با زیربنای 1600 مترمربع شروع شده بود و طی این سال‌ها 500 میلیون تومان از اعتبارات استانی به این پروژه هزینه شده است، به دلیل کمبود منابع مالی با توقف طولانی مدت روبه‌رو شده بود و تنها 10 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان اردبیل افزود: با تلاش مسئولان قضایی استان و سازمان زندان‌های کشور با تزریق 5 میلیارد تومان اعتبار ملی در سال گذشته و مبلغ یک میلیارد تومان نیز در سال‌جاری به این پروژه، امسال عملیات اجرایی این ساختمان جان تازه‌ای به خود گرفته است.

فرمانداری گرمی نیز در این بازدید به اهمیت احداث این پروژه اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به اهمیت ساخت زندان مرکزی گرمی برای حوزه‌های قضایی بخش‌ها و شهرهای شمال استان و تامین رفاه حال خانواده‌های نادمین حوزه‌های قضایی یاد شده که برای ملاقات نادمین خود هزینه و زحمت سفر به شهرستان‌های اردبیل و مشگین شهر را متحمل می‌شوند بهره‌برداری از این پروژه در کمترین زمان ممکن در این شهرستان ضرورت دارد.

ساختمان زندان مرکزی گرمی در 3 کیلومتری پایین دست جاده جدید گرمی ـ اردبیل در حال احداث است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار