بیشترین خسارت در پی بارش‌ها در کرمانشاه به راه‌ها وارد شد

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به اینکه خسارت بارش‌های هفته جاری برآورد نشده است، گفت: بیشترین خسارت‌های وارده در بخش راه‌های روستایی و شهری بوده است.
کد خبر: ۱۲۸۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 14 November 2015
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به اینکه خسارت بارش‌های هفته جاری برآورد نشده است، گفت: بیشترین خسارت‌های وارده در بخش راه‌های روستایی و شهری بوده است.

حسین باباجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به بارش‌های هفته اخیر در این استان، اظهار کرد: عمده خسارت‌های وارده در بخش راه‌های روستایی و شهری بوده است.

باباجانی با اشاره به ریزش کوه در شهرستان‌های پاوه و اورامانات، بیان داشت: در محور روستای داریان یک ریزش کوه عمده و در شهرستان جوانرود نیز در دو محور ریزش کوه رخ داد.

وی با بیان اینکه در جوانرود و ثلاث‌باباجانی نیز ریزش کوه رخ داد، گفت: دو کیلومتر راه در ثلاث‌باباجانی بسته شد و ریزش کوه در یک روستای منطقه صورت گرفت که با تلاش نیروهای امدادی بازگشایی شد.

به گفته مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان کرمانشاه، بارش برف در اورامانات موجب اختلال در مسیر پاوه و اورامانات شد و قطعی برق در 25 سایت مخابراتی اورامانات، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب رخ داد.

این مسئول از وارد آمدن آسیب به شبکه برق در کرمانشاه خبر داد و بیان داشت: آب‌گرفتگی معابر در گیلان‌غرب رخ داد و ارگان‌های مربوطه در کمترین زمان اقدام به امدادرسانی و رفع مشکل کردند.

وی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران در این شهرستان تا نیمه‌شب برای رفع مشکلات جلسه تشکیل داد، عنوان کرد: بیشترین خسارت در کرمانشاه و در سرفیروزآباد و کوزران رخ داد.

باباجانی با اشاره به فوت یک نفر و جراحت دو تن دیگر بر اثر رعد و برق در سرپل‌ذهاب، تصریح کرد: هنوز خسارت‌ها برآورد نشده و بیشترین آسیب در حوزه راه‌های روستای، تاسیسات و زیرساخت‌های برق و منابع طبیعی و در کرمانشاه بوده است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان کرمانشاه متذکر شد: بارندگی‌های بار قبل موجب وارد آمدن آسیب جدی به 75 پل شد که در این بارندگی‌ها آسیب جدی‌تر شده است.

این مسئول با بیان اینکه بارندگی‌های بار گذشته پنج پل را به‌طور کامل از بین برد، یادآور شد: راه‌ها دچار آب‌شستگی و آسیب شده و بخش آبفا خسارت زیادی دیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار