ابطال کارت سوخت کامیون‌های حمل بار

تابناک: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان از ابطال کارت سوخت کامیون‌های حمل بار در صورت عدم ثبت‌نام در سامانه ثبت اطلاعات خبر داد
کد خبر: ۱۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۴ 11 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان علیرضا صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اصفهان، با بیان اینکه بر اساس مصوبات هیئت وزیران و مجلس شورای اسلامی ساماندهی و نظارت بر حمل و نقل بار و مسافر بر عهده شهرداری‌ها گذاشته شده است، اظهار کرد: بر این اساس همین دستورالعمل سازمان حمل و بار و حمل و نقل درون شهری اصفهان و حومه در سال جاری تاسیس و فعالیت خود را در این رابطه آغاز کرده است.

وی افزود: با اجرای این طرح، حمل و نقل بار و کالا در سطح شهر ساماندهی شده و نظارت بر حمل و نقل افزایش پیدا می‌کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: اجرای این طرح از 9 اسفندماه آغاز و اطلاع‌رسانی آن در سطح شهر انجام شده و تمامی مراکز پستی سطح شهر نیز آماده دریافت مدارک و ثبت اطلاعات دارندگان خودروهای سنگین و سبک و جابه‌جایی و حمل بار و کالا در سطح شهر هستند.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبات ستاد سوخت کشور سهمیه سوخت خودروهایی که در این سامانه ثبت نام نکرده و اطلاعات خود را وارد نکرده‌اند، باطل می‌شود.

صلواتی با اشاره به فراهم شدن امکان ثبت‌نام برای شهرها و روستاها، گفت: نظر به آخرین مهلت مقرر شده برای ساماندهی در اسفندماه جاری، لازم است نظارت لازم بر این روند صورت گیرد.

وی تأکید کرد: در شهرها و روستاهای فاقد سازمان یا مدیریت حمل و نقل در شهرداری، متقاضیان باید به نزدیک‌ترین شهرداری محل مراجعه کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان اضافه کرد: به سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره‌کل تعاون و رفاه اجتماعی اعلام شده که متقاضیان را به سمت شهرداری‌ها هدایت کنند.

وی اضافه کرد: برای کسب اطلاعات بیشتر رانندگان می‌توانند به سایت ثبت‌نام به نشانی www.navganbari.ir مراجعه و یا با شماره تلفن گویای 9711821 تماس بگیرند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931220001232#sthash.7CzytQzf.dpuf
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار