فرمانده انتظامي بروجرد لرستان

دستگيري توزيع کننده مواد مخدر با بيش از21 كيلوگرم ترياک در بروجرد

فرمانده انتظامي بروجرد لرستان ازدستگيري يک سوداگر مرگ و کشف 21 کيلو و 100 گرم ترياک در عملياتي توسط ماموران پليس مواد مخدر اين شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۱۳۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۹ 17 November 2015


به گزارش خبرگزاری تابناک از پلدختر لرستان فرمانده انتظامي بروجرد لرستان ازدستگيري يک سوداگر مرگ و کشف 21 کيلو و 100 گرم ترياک در عملياتي توسط ماموران پليس مواد مخدر اين شهرستان خبرداد.

 سرهنگ" عليرضادليري" در اين باره ، گفت : در پي كسب خبر و اطلاعاتي مبني بر اينكه يک قاچاقچي در بروجرد در امر تهيه و توزيع مواد مخدر فعاليت دارد ، شناسايي و پيگيري موضوع بصورت ويژه در دستور كار ماموران پليس مبارزه با موادمخدر اين فرماندهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي بروجرد تصريح کرد : ماموران مبارزه با مواد مخدر بروجرد با كارهاي اطلاعاتي و هماهنگي مقام قضايي متهم را در بروجرد شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگيركردند.

وي اظهار داشت : در بازرسي از منزل سوداگر مرگ 21 کيلو و 100 گرم ترياک كشف و ضبط شد.

"دليري" خاطر نشان كرد:ترياک مكشوفه همراه متهم تحويل مراجع قضايي شد.


آموزش 8هزار و 855راننده حمل و نقل عمومي بار و مسافر درلرستان

 رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان لرستان گفت:در هفت ماه سال جاري تعداد8هزار و 855 راننده بخش حمل نقل عمومي بار و مسافر در راستاي ارتقاء سطح فرهنگ ترافيک آموزش هاي لازم را فرا گرفتند.

سرهنگ "مرتضي چغلوند"با بيان اين كه 148نفر از مديران  فني شرکت هاي عمومي حمل بار ومسافر نيز درخصوص نحوه سرويس دهي به ناوگان عمومي با همکاري اداره کل حمل و نقل پايانه هاي استان،آموزش هاي لازم را فرا گرفتندگفت:اين اموزش کمک بسيار خوبي در زمينه مقررات راهنمائي و رانندگي از طرف رانندگان ناوگان مذکور داشته است .

وي در پايان با اشاره به  اين كه در اين مدت شاهد حوادث دلخراش رانندگي ناوگان مسافربري در استان نبوده ايم،خاطرنشان كرد:اين برنامه آموزشي بصورت مستمر تا نتيجه مطلوب در دستور کار قرار دارد.

رويکرد نيروي انتظامي، علمي- اجتماعي است

معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي استان لرستان با بيان اينکه امروز نيروي انتظامي رشد علمي خوبي داشته است، گفت: رويکرد نيروي انتظامي، رويکردي علمي- اجتماعي است.

سرهنگ "خدا مراد کبکي " گفت: نيروي انتظامي با رشد علمي خود توانسته است جايگاه خوبي در جامعه داشته باشد.

وي به رشد فناوري و تکنولوژي در جهان اشاره کرد و افزود: جامعه جهاني امروز نمي پذيرد که از علم و فناوري در حوزه هاي مختلف عقب بمانيم، لذا نيروي انتظامي همگام با دانشگاه ها در جهت رشد علمي و فناوري گام هاي بسيار خوبي برداشته است.

معاون هماهنگ کننده استان لرستان با اشاره به اينکه در نيروي انتظامي نيز دفتري تحت عنوان "دفتر تحقيقات کاربردي" جهت برگزاري نشست هاي علمي- تخصصي با حضور اساتيد دانشگاه و خبرگان انتظامي وجود دارد، اظهار داشت: هدف اصلي اين دفتر رفع مشکلات حوزه پليس با ارائه راهکارهاي علمي است.

وي افزود: نيروي انتظامي تاکنون بدنبال انجام طرح هاي تحقيقاتي بوده اما هم اکنون به دنبال کاربردي کردن اين طرح ها هستيم.

"کبکي" از حضور اساتيد دانشگاهي بعنوان ظرفيت و پتانسيلي بسيار مطلوب در جامعه خبر داد و خاطر نشان کرد: حضور اساتيد و نخبگان دانشگاهي ما را در رفع مشکلات ناجا کمک مي کند.

اين مقام انتظامي به انجام و فرجام 70 طرح تحقيقاتي اشاره کرد و گفت: 66 طرح مورد پذيرش واقع شده و از 4 طرح ديگر بعنوان طرح هاي دانشي استفاده مي کنيم.

اعزام اکيپ هاي انتظامي از لرستان به استان هاي مرزي

فرمانده انتظامي لرستان، با اشاره به نزديک بودن مراسم اربعين حسيني، از آماده باش صددرصدي پليس اين استان خبر داد و گفت: لرستان استان معين براي ايلام و خوزستان در جهت خدمتگزاري به زائران اربعين بوده و در اين راستا اکيپ هايي را در قالب چند تيم به استان هاي مرزي اعزام کرده است.

 سردار"محمد قنبري" در جمع روساي پليس هاي تخصصي، معاونان و فرماندهان فرماندهي انتظامي استان لرستان، بر عزم جدي يگان هاي انتظامي اين استان در راستاي خدمت رساني مطلوب به زائران اربعين حسيني تأکيد کرد.

وي با توجه به ورود زائران اباعبدالله الحسين(ع) به استان جهت عزيمت به عتبات عاليات، خدمت به زائران حسيني را، فرصتي استثنايي دانست و گفت: چنين فرصت هايي در طول عمر انسان بسيار کم رخ مي دهد، لذا بايد به نحو احسن از آن استفاده کرد .

فرمانده انتظامي لرستان بر افزايش ضريب ايمني، تسهيل در عبور و مرور زائران در استان به عنوان استان همجوار و پشتيباني از استان هاي مرزي ايلام و خوزستان، تاکيد کرد.

وي در ادامه، پليس راه استان را ملزم به هماهنگي با سازمان ها و دستگاه هاي مرتبط و دخيل در تردد زائران اربعين از قبيل راه و شهرسازي، يگان هاي امدادي و...کرد و گفت: بايد در ارائه هر چه بهتر خدمات و آمادگي در انجام اين ماموريت، تلاش کنيم.

"قنبري" از اعزام اکيپ هايي در قالب چندين تيم قبل از برگزاري مراسم به استان هاي مرزي خبر داد و گفت: کليه محورهاي مواصلاتي لرستان تحت کنترل و رصديگان هاي انتظامي و راه است و در ارائه خدمت به زائران از هيچ کوششي فروگذار نمي کنيم.

فرمانده انتظامي لرستان ضمن آرزوي صحت و سلامت براي مقام عظماي ولايت از خداوند منان سفري بي خطر براي زائران اباعبدالله الحسين (ع) مسئلت کرد


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار