پرداخت وام30میلیونی وام ازدواج به زوج ها

فرمانده سپاه همدان گفت: سپاه برای تسهیل روند ازدواج جوانان آمادگی خود را برای ایجاد زمینه ازدواج آسان و حمایت از زوجها اعلام کرد.
کد خبر: ۱۳۱۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵ 18 November 2015

فرمانده سپاه همدان گفت: سپاه برای تسهیل روند ازدواج جوانان آمادگی خود را برای ایجاد زمینه ازدواج آسان و حمایت از زوجها اعلام کرد.

به گزارش ایرنا ؛ سردار ابوحمزه افزود: سپاه همدان همچنان آمادگی لازم را برای اجرای طرح ازدواج آسان دارد و می تواند هر ساله زمینه ازدواج یک هزار زوج را فراهم سازد.

وی آمار جوانان در سن ازدوج را نگران کننده دانشت و گفت: هم اکنون 11 مییلون دختر و پسر مجرد در سن ازدواج قرار دارند که باید زمینه ازدواج آنها را فراهم کرد.

فرمانده سپاه همدان بهره برداری از 21 طرح عمرانی ، برگزاری نشست روشنگری با تمامی کارکنان ازطریق ویذدو کنفرانس، گردهمایی سرگروه های صالحین و برپایی نمایشگاه با محوریت نقش طلاب و دانشجویان در دفاع مقدس را از دیگر برنامه های هفته بسیج برشمرد.

سردار ابوحمزه افزود: با توجه به اینکه رهبری فرزانه انقلاب 35 محور در خصوص سبک زندگی اسلامی مطرح کردند همایش سبک زندگی و همایش سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده در هفته بسیج برگزار می شود.

وی با ذکر اینکه رهبری انقلاب در 80 روز اخیر 150 بار به موضوع نفوذ دشمن اشاره کرده اند گفت: برخی نفوذ دشمن را باور ندارند در حالیکه مستندات متقنی در این خصوص وجود دارد.

وی با ذکر اینکه سوریه حیات پنج ساله خود را مدیون سرلشگر شهید همدانی است تصریح کرد: این شهید جوانان سوریه را در قالب بسیج سازماندهی کرده و به آنها آموزش لازم را یاد داد.

فرمانده سپاه همدان افزود: هم اینک یکصد هزار نفر از جوانان سوریه در مقابل گروهک تکفیری موسوم به داعش و دشمنان داخلی و خارجی ایستادگی کردند.

وی با ذکر اینکه وحدت و بیداری اسلامی بسیار مهم است تصریح کرد: برخی از روی ناآگاهی یا غرض ورزی حضور پاسداران در قالب مستشار در سوریه و شهادت آنان در این مسیر را نقد می کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار