سریال جوابگو بودن بانک‌ها در آستانه نوروز

سریال نابسامانی در ارائه خدمات بانکی در این روزهای پایانی به یکی از دردسرهای مردم اردبیل تبدیل شده است.
کد خبر: ۱۳۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳ 13 March 2015

در حالی که مردم در روزهای پایانی سال ایام پرمشغله و پرترافیکی را دارند در رسیدگی به امور مالی و حساب و کتاب خود بیشتر با بانک‌ها طرف حساب هستند اما معلوم نیست که حکایت نابسامانی بانک‌ها در ارائه خدمات و پاسخگو نبودن آنها تا کی‌ می‌خواهد مردم را آزار دهد.

به گزارش فارس، اردبیلی‌ها چند روزی است آن هم در اول ساعات اداری در بانک‌ها در صف‌ها طولانی قرار گرفتند و کارکنان و مدیران شعب بانک‌ها تنها پاسخ‌شان به مردم «قطعی ارتباط با مرکز است» در حالی که معلوم نیست این قطعی‌ها بهانه است یا واقعیتی است در صورت درست بودن قطعی باید تلاش برای تامین زیرساخت‌های آن انجام شود.

بانک‌ها این روزها به یک فشار روانی، روحی، و اسباب آشفته‌ حالی مردم دامن زده‌اند در حالی که به نظر می‌رسد با تدبیر مناسب می‌توان در این زمینه پاسخگویی شفاف به مخاطبان را پیش‌رو داشت.

در کنار نقص و کوتاهی در ارائه خدمات بانکی در شعب باجه‌ها و ایستگاه‌های ارائه کننده خدمات الکترونیکی بانک‌ها حال خوش و خوبی ندارند به طوری که اکثر باجه‌های ATM یا در پاسخگویی فقط به پوزش و عذرخواهی بسنده می‌کنند و یا اینکه دستگاه‌ها آنقدر خراب شده‌اند که امکان گرفتن کارت از آنها به یک عذاب علیم تبدیل شده است.

با این شرایط که تنها یک هفته‌ای به پایان سال باقیمانده و مردم در این ایام پایانی بیشتر با بانک‌ها و باجه‌های خودپرداز روبه‌رو هستند به نظر می‌رسد روز به روز بر دامنه این مشکلات افزوده شود لذا انتظار این است که از سوی مدیران بانک‌ها شاهد پیگیری و رفع این مشکلات باشیم.

این در حالی است که اردبیل به عنوان یکی از مقاصد گردشگری در نوروز هر سال خیل مسافران و گردشگران را می‌پذیرد و باید فکری به حل این مشکل کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار