مرگ 452 مازندرانی بر اثر حوادث رانندگی

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران گفت: در هفت ‌ماهه امسال، 452 نفر در حوادث رانندگی استان مازندران جان خود را از دست داده‌اند.
کد خبر: ۱۳۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ 23 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، علی عباسی با اشاره به اینکه در هفت ‌ماهه امسال، 452 نفر در حوادث رانندگی استان مازندران جان خود را از دست داده‌اند، عنوان کرد: این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که 484 نفر در تصادفات رانندگی کشته شدند، هفت درصد كاهش نشان می‌دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه از مجموع تلفات حوادث رانندگی هفت ‌ماهه امسال در مازندران 337 نفر مرد و ما بقی زنهستند، تصریح کرد: ساری با 90، بابل با 62، آمل با 49 نفر بیشترین و رامسر با 4، عباس‌آباد با 6 مورد کمترین شهرها در تلفات نیروی انسانی هستند.

وی یادآور شد: بیشترین تلفات حوادث رانندگی با 323 مورد در جاده‌های برون شهری و پس از آنبا 112 مورد در تصادفات درون شهری، 17 مورد در جاده‌های روستایی گزارش شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان با اشاره به مصدوم شدن تعداد نه هزار و 376 نفر در هفت ماهه سالجاری تصریح کرد:در راستای كنترل و كاهش آمار تصادفات در جاده‌های برون شهری، رعایت نکات ایمنی از قبیل بستن کمربند ایمنی برای رانندگان و سرنشینان و نیز عدم مکالمه با تلفن همراه و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ضروری است.
 ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار