مدیر منطقه یک شهرداری اردبیل مطرح کرد:

بازگرداندن حیات شهری به بافت فرسوده

ساسان ابیش وند در گفتگو با خبرنگار ما درباره رویکرد ها و سیاست های نوسازی در بافت های فرسوده، اظهار داشت: شکل گیری برخی از محلات و مناطق اردبیل به دلایل متعدد به گونه ای است که با ضوابط و معیارهای شهرسازی و معماری امروز مغایرت دارد و باید نوسازی شود.
کد خبر: ۱۳۴۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴ 24 November 2015

مدیر منطقه یک شهرداری اردبیل گفت: با هدف کارایی و بهره وری و بازگرداندن حیات شهری به بافت فرسوده شهرداری اردبیل تسهیلات ویژه ای را اعطا می کند.

بازگرداندن حیات شهری به بافت فرسوده

به گزارش تابناک اردبیل، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اردبیل، ساسان ابیش وند در گفتگو با خبرنگار ما درباره رویکرد ها و سیاست های نوسازی در بافت های فرسوده، اظهار داشت: شکل گیری برخی از محلات و مناطق اردبیل به دلایل متعدد به گونه ای است که با ضوابط و معیارهای شهرسازی و معماری امروز مغایرت دارد و باید نوسازی شود.

وی با بیان اینکه نوسازی و بهسازی این نوع بافت ها توجه و اهتمام ویژه شهرداری و همکار ی مردم را می طلبد گفت: شهرداری با همکاری سازمان عمرا ن و بهسازی مسکن و شهرسازی در تلاش است تا نوسازی بافت های فرسوده سرعت بیشتری به خود بگیرد.

ابیش وند با تاکید بر اینکه درصد بالایی از منطقه یک در محلات شش گانه و بافت های فرسوده سکونت دارند گفت : هماهنگی با سازمان عمران و بهسازی، تسهیل در امور مربوطه به بافت های فرسوده و اعطاء 50 درصد تخفیف پروانه از جمله رویکرد و سیاست های کلان شهرداری در جهت تحقق اهداف و ماموریت های نوسازی است .

مدیر منطقه یک در خصوص مسایل و پیچیدگی های اجتماعی فرهنگی در این مناطق اظهار داشت: نبود دسترسی مناسب به خدمات شهری، وجود مشکلات متعدد در تردد های خودروهای سنگین شهرداری و نیز عدم تطابق با زندگی امروز شهری از عمده مسائل این محلات است.

ابیش وند اظهار امیدواری کرد: با ایجاد مرکز محله ها و بهسازی معابر و خیابان ها و تسریع در نوسازی این بافت ها ساکنان از خدمات شهری استفاده بیشتری داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار