ساماندهی محله سهل آباد شیراز جایزه گرفت

ساماندهی محله سهل آباد شیراز به عنوان تجربه برتر کشور شناخته شد.
کد خبر: ۱۳۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 29 November 2015
تابناک فارس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما: مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان فارس از کسب اولین جایزه ملی شیراز در همایش جستار کیفیت در تجربه های بازآفرینی شهری خبر داد.
اشرفی گفت: شهرداری شیراز با همکاری برخی نهاد های دولتی، محله سهل آباد را با جمعیت 18 هزار نفری به عنوان منطقه پایلوت انتخاب و با هماهنگی هیات امنا خانه محله و اولویت بندی نیازها، امکانات مورد نیاز را برای ساکنان این منطقه فراهم کرد.
مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان فارس گفت: ساخت امکانات اولیه شهری در این محله، ساخت خانه محله، مدرسه 9 کلاسه، آسفالت کوچه ها و خیابان ها، ایجاد کارگاه مشاغل اقتصادی، خانگی و فرهنگسرا، ساخت و تجهیز ورزشگاه و زورخانه از جمله اقداماتی بود که در محله سهل آباد شیراز اجرا شد.
اشرفی تصریح کرد: این اقدامات سبب شد ساماندهی محله سهل آباد شیراز به عنوان تجربه برتر کشور در همایش جستار کیفیت در تجربه های بازآفرینی شهری معرفی شود و شیراز اولین جایزه ملی این همایش را دریافت کند.
رویداد جستار کیفیت در تجربه های بازآفرینی شهری، امسال 23 مهر در تهران برگزار و نتایج آن پس از بررسی به تازگی اعلام شد.
این رویداد با هدف شناسایی و معرفی تجاربی که توانسته اند در بافت های شهری، اثر آشکار و ملموس در بهبود کیفیت زندگی مردم داشته باشند، برگزار می شود.
بهترین تجربه ها به فعالیت هایی اطلاق می شود که با ساختار مدیریتی صحیح و ابتکار عمل توانسته اند با استفاده از مشارکت حداکثری و استفاده بهینه از منابع موجود، در فرآیند بازآفرینی شهری و ارتقای کیفیت زندگی ساکنان محدوده ها و محله های هدف اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار