گزارش آژانس دوپهلو و به نفع غربی‌ها است

مدیر مسئول روزنامه جوان گفت: گزارشی که از سوی آژانس ارائه شده، گزارش دو پهلویی بود که اولین نفع آن برای آمریکا و قدرت‌های غربی این است که در این گزارش به تحریم‌های علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی غرب مشروعیت بخشیده شده است.
کد خبر: ۱۴۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳ 07 December 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، عبدالله گنجی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از دفترخبرگزاری فارسدر اردبیل و بخش‌های مختلف این مجموعه، درباره محوریت گزارش اخیر آژانس در مورد پرونده پی‌ام‌دی ایران اظهار کرد:‌ گزارشی که ارائه شده، گزارش دو پهلویی بود که اولین نفع آن برای آمریکا و قدرت‌های غربی این است که در این گزارش به تحریم‌های علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی غرب مشروعیت بخشیده شده است.

وی با بیان اینکه غرب به دنبال عادی جلوه دادن تحریم‌ها علیه ایران و حتی فشار از این طریق به جمهوری اسلامی ایران است، افزود: بلافاصله وزیر امور خارجه آمریکا این گزارش را تایید کرد تا اولین فرصت‌طلبی و سوء استفاده غرب را از این گزارش برای بهره‌برداری منافع خود شاهد باشیم.

مدیر مسئول روزنامه جوان یادآور شد: آمریکا و غرب سعی می‌کند تا افکار عمومی را به گونه‌ای هدایت کند تا تحریم‌های ظالمانه علیه ایران مشروع جلوه داده شده و آژانس در این مسیر به کمک آمریکا آمده است.

گنجی بیان کرد:‌ به احتمال زیاد پرونده ‌پی‌ام‌دی ایران بسته خواهد شد اما این بسته شدن استخوان لای زخم برای ماست چرا که از این چماق آمریکا و غرب همواره برای کوبیدن ایران استفاده خواهند کرد تا هر موقع اراده کنند امکان بازگشت به شرایط قبلی وجود داشته باشد و بازخوانی مجدد در دست آژانس و غرب یک ابزار برای تهدید ایران باشد.

وی ادامه داد:‌ این قدرت بازخوانی مجدد و اعمال تحریم‌های ظالمانه با هدف متهم کردن ایران انجام خواهد شد تا در کنار مشروع جلوه دادن تحریم‌ها علیه ایران در افکار عمومی حکام و آژانس نیز از این ابزار بتواند استفاده کند.

مدیر مسئول روزنامه جوان با بیان اینکه باید هوشمندانه در این مرحله تصمیم‌گیری کرده و بی‌گدار به آب نزنیم، گفت:‌ ما در شرایط کنونی بهتر از این می‌توانیم در عرصه بین‌المللی و معادلات ظرفیت‌های خودمان را نشان داده و غرب را متقاعد به پذیرش اصول و مبانی خودمان بکنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار