آسیب شناسی فرهنگ ترافیک یک ضرورت است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: آسیب شناسی در حوزه فرهنگ ترافیکی که منجر به کاهش حوادث درون شهری می شود یک ضرورت جدی است.
کد خبر: ۱۴۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ 15 December 2015
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: آسیب شناسی در حوزه فرهنگ ترافیکی که منجر به کاهش حوادث درون شهری می شود یک ضرورت جدی است.

به گزارش ایرنا روابط عمومی استانداری کرمانشاه روز سه شنبه به نقل از مجتبی نیک کردار در جلسه کمیته ایمنی و حمل و نقل درون شهری استان اعلام کرد: کمیته ایمنی و حمل و نقل درون شهری به تازگی از سوی وزارت کشور به منظور پیگیری مشکلات ترافیک درون شهری بخصوص کاهش حوادث فوتی به استان ها ابلاغ و تاکید شده است که بصورت جدی و مستمر مصوبات کمیته باید اجرایی وعملیاتی شود.

وی گفت: از مسئولان ذیربط می خواهیم که آسیب شناسی به موقع مسائل ترافیک درون شهری را در دستور کار ویژه قرار دهند و در این زمینه دستگاه های متولی موظف هستند به منظور کاهش امور ترافیکی درون شهری حتی پژوهش ها و تحقیقات گسترده ای را انجام دهند.

** فوت جراح برجسته کرمانشاهی نتیجه عدم توجه به قوانین رانندگی
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه دلخراش فوت دکتر صادقی فوق تخصص عروق بر اثر سانحه رانندگی اشاره کرد و گفت: متاسفانه فوت این جراح برجسته کرمانشاهی نتیجه عدم توجه مقصر این حادثه به قوانین صحیح راهنمایی و رانندگی بود.

نیک کردار تصریح کرد: رعایت قانون و احترام به قانون و همچنین از همه مهم تر استفاده از فرهنگ صحیح رفتارهای ترافیکی می تواند آسیب ها را به حداقل برساند و از پرتو آن زندگی ایمنی برای شهروندان رقم بخورد.

گفتنی است در این نشست بر الکترونیکی کردن روند ترافیکی شهری تاکید شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار