کلینیک معنویت درمانی در شیراز راه اندازی می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: نخستین کلینیک معنویت درمانی در آینده‌ای نزدیک در شیراز راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۵۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱ 23 December 2015
تابناک فارس به نقل از ایسنا:محمدهادی ایمانیه شامگاه گذشته(سه‌شنبه اول دیماه) در آیین گشایش دومین کنگره بین‌المللی "سیره نبوی در طب" افزود: علوم پزشکی و سلامت در دهه‌های گذشته از لحاظ تکنولوژی، پیشرفت بسیار چشمگیری داشته اما همچنان شاهد برخی از مشکلات در جهان هستیم.

وی افزود: در کشورهای غربی، مشکلات روحی و روانی و مصرف داروهای اعصاب و روان به شدت دیده می‌شود و مرهمی نیز برای این دردها وجود ندارد.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تنها راه مقابله با این گونه دردها بازگشت به راه‌های اصیل و استفاده از فرمایشات و دستورات پیامبر(ص) و امامان است؛ چرا که همواره آنان بر پیشگیری تاکید کرده‌اند.

ایمانیه با بیان این‌که روش‌های درست زندگی کردن از آموزه‌های دینی ماست، خاطرنشان کرد: چنانچه راه درست زندگی کردن را اجرایی کنیم و سالم زندگی کردن را به عنوان یک فرهنگ مد نظر قرار دهیم، نیازی به این تعداد درمانگاه و بیمارستان نخواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، دومین کنگره بین المللی "سیره نبوی در طب" با حضور صاحب نظران و اندیشمندان داخلی و خارجی از شامگاه گذشته در محل سالن ابوریحان مجتمع فرهنگی ولایت در حال برگزاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار