درهفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور:

باخت سنگین صبای قم مقابل نفت تهران

تیم نفت تهران که در هفته هفدهم بازی های لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور برای بازی با صبای قم به ورزشگاه یادگار امام(ره) آمده بود، توانست با سه گل حریف خود را از پیش رو بردارد.
کد خبر: ۱۵۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸ 01 January 2016
به گزارش تابناک قم، در این دیدار که از ساعت 15 روز جمعه در یک هوای آفتابی و سرد در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم انجام شد، تیم فوتبال نفت تهران شکست سنگین سه بر یک را به صبای قم تحمیل کرد. 

تیم علی دایی در این دیدار که فقط توانست یک گل در دقیقه پایانی بازی به ثمر برساند، بازی چندان خوب و دلچسبی در خطوط سه گانه نداشت و به ویژه در خط دفاع اشتباهات زیادی داشت و مهاجمان این تیم نیز موقعیت های بسیاری را به هدر دادند. 

ضمن اینکه علیرضا بیرانوند نیز در این بازی روز درخشانی داشت و ایمان مبعلی بازی ساز و بازیگردان تیم نفت نیز بسیار خوب وظایف خود در میانه میدان را به انجام رساند. 

درنیمه اول تیم صبای قم با دریافت دو گل از تیم صنعت نفت تهران عقب افتاد.

در ابتدای نیمه دوم، علی دایی برای بازگشت نتیجه و فرار از شکست در خانه، مسعود حق جو و ابوالقاسم دهنوی را از بازی خارج کرد و به جای آنها فرشید باقری و محمدهاشم بیک زاده را به جای آنها به میدان فرستاد. 

در همان ابتدای نیمه دوم و در دقیقه 46، باز هم علی قربانی که دو گل را وارد دروازه صبای قم کرده بود، با ضربه سر یک توپ را به تیرک دروازه صبا کوبید تا علی دایی و بازیکنانش نفس راحتی بکشند. 

بازیکنان صبا که در نیمه نخست دو گل را دریافت کرده ، نیمه دوم را کمی با استرس و اشتباهات آغاز کرده بودند، اما کم کم حضور جدی تری در زمین نفت تهران پیدا نمودند و توانستند چند موقعیت گلزنی ایجاد کنند که باز هم بیرانوند دروازه بان نفت این موقعیت ها را از صبای قم گرفت. 

در دقیقه 57 بازی دایی تعویض سوم خود را هم انجام داد و محمد اوسانی را به جای فرید کریمی به میدان فرستاد تا پیش از این زمان را برای زدن گل و حداقل کسب نتیجه مساوی از دست ندهد. 

در دقیقه 63 گل به خودی محمد قاضی در کنار اشتباه دروازه بان صبا، تیر خلاصی بر پیکره نیمه جان تیم صبای قم بود که با ارسال کرنر توسط ایمان مبعلی بوقوع پیوست. 

علیرضا منصوریان در دقیقه 65 ، علی قربانی که دو گل تیم نفت تهران را درنیم اول به ثمر رسانده بود، تعویض و به جای او آرش رضاوند را به میدان فرستاد تا نتیجه درخشانی که در برابر صبای قم به دست آورده بود را حفظ کند. 

در دقیقه 68 محمد دانشگر به دلیل خطا روی بازیکنان صبای قم کارت زرد از داور گرفت تا نفت تهران در گرفتن کارت زرد به عدد دو برسد. 

20 دقیقه مانده تا پایان بازی تماشاگران که از بازی بسیار بد و آشفته صبا ناامید شده بودند، کم کم ورزشگاه را ترک کردند و علی دایی نیز ادامه بازی را نشسته بر روی نیمکت دنبال می کرد که این حالت را کمتر از این مربی دیده بودیم. 

در دقیقه 66 حامد لک که روز کم فروغی در این بازی داشت، شوت سرکش مهاجمان نفت تهران را در یک موقعیت خطرناک مهار کرد تا تیم صبای قم چهارتایی نشود. 

در دقیقه 80 هاشم بیک زاده که از روزهای اوج خود فاصله زیادی گرفته است، می توانست با ضربه سر حداقل یکی از گل های خورده صبا را جبران کند، موفق به انجام این کار نشد و توپ او از بالای دروازه به اوت رفت. 

در دقیقه 84 تیم نفت تهران دومین تعویض خود را نیز انجام داد و عیسی آل کثیر به جای وحید امیری به بازی آمد. 

در دقیقه 85 و 86 تیم صبای قم دو موقعیت طلایی گلزنی را توسط صادقی و قاضی به دست آورد که این بار هم بیرانوند سنگربان نفت تهران با عکس العمل های درخشان این موقعیت را از صبای قم گرفت تا این تیم همچنان در حسرت گل باقی بماند. 

در دقیقه پایانی این دیدار جلال الدین علی محمدی با یک شوت زمینی تک گل صبای قم را به ثمر رساند تا حداقل کمی از تلخی این شکست در برابر نفت تهران را کم کند.
 
تیم صبای قم که می توانست در یک بازی خانگی با یک برد حداقلی در برابر نفت تهران به رده سوم جدول برسد، با این شکست سه بر یک در رده ششم جدول باقی ماند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار