کشف محموله 600 ميليون ريالي کالاهاي قاچاق

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از کشف کالاهاي قاچاق به ارزش 600 ميليون ريال در اين استان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۶۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ 02 January 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ احمد کرمي اظهار داشت: ‌ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان با کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي استان قم به يک دستگاه کاميون کشنده فاو مشکوک و آن را متوقف کردند. 

وي افزود: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد، راننده کاميون قصد انتقال کالاهاي قاچاق را از يکي از بنادر جنوبي استان به مقصد تهران را داشته است.

رئيس پليس آگاهي استان قم افزود: با تحقيقات بعمل آمده مشخص شد يک دستگاه تريلر کفي نيز با کاميون موصوف در ارتباط بوده است.

سرهنگ کرمي ادامه داد: ماموران پس از شناسايي محل تردد کاميون، در يکي از محورهاي مواصلاتي استان موفق به شناسايي تريلر مذکور شده و سپس آن را توقيف کردند.

وي اضافه کرد: خودرو براي بازرسي دقيق تر به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان منتقل شد. در ادامه با استعلام از سامانه گمرک و مغايرت اسناد و مدرک گمرکي با کالا، خودرو مورد بازرسي قرار گرفت که با هوشياري ماموران مشخص شد خودروي موصوف در زير شاسي کفي کالاهاي قاچاق را جاساز و تعبيه کرده است.

رئيس پليس آگاهي استان قم اضافه کرد: ماموران در ادامه بازرسي از تريلر موصوف1000 خشاب قرص 10 تايي ،  تعداد 425 عدد لامپ مهتابي مخصوص سالن آرايش زنانه ساخت کشور آلمان و 17450 عدد دارو مخصوص تزريق براي حيوان خانگي به ارزش تقريبي 600 ميليون ريال کشف  کردند.

سرهنگ کرمي ارزش محموله قاچاق را 600 ميليون ريال اعلام کرد و گفت: نهايتاً در اين رابطه پرونده تشکيل و جهت سير مراحل قانوني به اداره کل تعزيرات حکومتي استان ارسال شد. 

وی از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از فعاليت هاي اقتصادي غيرقانوني از سوي افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طريق تماس با شماره تلفن110و يا تلفن شبانه روزي3134پليس آگاهي استان اطلاع دهند. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار