18 هزار واحد مسکن مهر در مازندران در انتظار تامین خدمات زیربنایی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت : 18 هزار واحد مسکن مهر در این استان در انتظار تامین خدما زیربنایی هست.
کد خبر: ۱۵۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷ 03 January 2016

به گزارش تابناک مازندران،علی نبیان در جلسه شورای مسکن استان، اعلام کرد : از 61 هزار واحد مسکن مهر استان 43 هزار واحد تحویل داده شده است.

وی با اشاره به این که پیگیری پروژه های مسکن مهر از دغدغه های استان است، یاد آور شد: باید با حضور مجدانه و عملیاتی، همه دستگاه های مسئول برای اتمام این پروژه ها به نحو مطلوب اهتمام نمایند.


نبیان، ضمن قدردانی از تلاش بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، بانک ها و دستگاه های مسئول و فرمانداران در راستای رفع نیازمندیهای خدماتی و زیر بنایی و تامین منابع اعتباری لازم این پروژه ها در شهرهای زیر و بالای 25 هزار نفر، اعلام کرد: نزدیک به 18 هزار واحد در انتظار تامین خدمات زیربنایی و مساعدت بانک های عامل در پرداخت تسهیلات متمم به سازندگان جهت تکمیل پروژه هستند که نیازمند هم افزایی و تلاش مجدانه است.


وی بر پیگیری مصوبات جلسات شورای مسکن و اهتمام جدی در میدان عمل برای تحقق این تصمیمات تاکید و خاطر نشان ساخت: مهم ترین مساله در تحقق ارایه خدمات زیر بنایی و رفع مشکلات این پروژه ها، تامین اعتبارات لازم است.


گفتنی است، در این جلسه که مشکلات مسکن مهر نکا، خوشرودپی و میارکلا ساری مورد بحث و بررسی قرار گرفت، مدیران کل آب و فاضلاب، راه و شهرسازی و بنیاد مسکن، گزارشی از آخرین وضعیت پروژه ها و اقدامات در این راستا ارایه دادند و اعضا، نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار