تجهيز ۲۰ بوستان براي استقبال از مسافران نوروزي در قم

سرپرست شهرداري قم گفت: در آستانه سال جديد و سفرهاي نوروزي ۲۰ بوستان را تحت عنوان اردو‌گاه يا كمپينگ براي استقبال از مسافرين تجهيز كرده‌ايم.
کد خبر: ۱۵۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶ 20 March 2015
به گزارش تابناک از قم، مجيد متين‌فر در حاشيه افتتاح و راه اندازي فاز دوم بوستان و كمپبنگ مسافران فدك و آب نماي بزرگ خيابان شهداي هسته‌اي در جمع خبرنگاران اظهار كرد: با توجه به اينكه در آستانه سال جديد و سفرهاي نوروزي قرار داريم در استان قم ۲۰ بوستان را تحت عنوان اردو‌گاه يا كمپينگ براي استقبال از مسافرين تجهيز كرده‌ايم.
وي با اشاره به افتتاح فاز دوم كمپينگ فدك در مساحت چهار و نيم هكتار، گفت: فاز نخست اين كمپينگ در مساحتي حدود ۱۴ هكتار در سال‌هاي گذشته افتتاح و امسال تقويت شده است.
سرپرست شهرداري قم از فراهم كردن امكانات رفاهي و خدماتي در اين كمپينگ خبر داد و افزود: در فاز دوم حدود ۱۰۰ سكوي استراحت، ۲ سرويس بهداشتي و وسايل بازي كودكان ايجاد شده است.
وي تصريح كرد: كمپينگ فدك با توجه به موقعيت جغرافيايي خوبي كه دارد و در مسير عبور مسافرين قرار گرفته است مي‌تواند كمك زيادي در اسستقرار و تأمين نياز‌هاي مسافران داشته باشد.
متين‌ فر در مورد كلنگ زني و آغاز ساخت ساختمان شهرداري منطقه ۳ با بيان اينكه موقعيت ساختمان فعلي اين ساختمان به گونه‌اي است كه اعتراض همشهريان را در برداشته است، تصريح كرد: اكنون ساختمان جديد در زميني به مساحت ۱۸۰ متر مربع و در ۸ طبقه احداث خواهد شد.
سرپرست شهرداري قم در مورد رونمايي از سامانه نقشه جامع شهر قم گفت: مسافران و زائران مي‌توانند با استفاده از اين نقشه از مسير‌ها و مكان‌هايي كه مورد نيازشان است اطلاع كسب كنند.
وي عنوان كرد: بايد اطلاع رساني مناسب از پروژه‌هاي شهرداري انجام شود تا همه اطلاع يابند. با وجود اين بحث‌هاي مالي كه در برخي بخش‌ها وجود داشته است اما شهرداري همچنان پروژه‌هاي خود را به پيش برده و در دهه فجر امسال بيشترين افتتاح مربوط به پروژه‌هاي شهرداري بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار