دعوتنامه‌ای که به ارشاد نرسیده است

مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: دعوتنامه‌ای برای حضور در یادواره شهدای هنرمند مشگین‌شهر و سوگواره عاشورایی مدیرکل ارشاد نرسیده که بخواهد در این مراسم حاضر باشد.
کد خبر: ۱۵۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۱ 05 January 2016

سعید نوریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر حاضر نشدن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در مراسم دیروز یادواره شهدای هنرمند در مشگین‌شهر اظهار کرد: هیچگونه دعوتنامه رسمی از ناحیه بسیج هنرمندان، فرمانداری مشگین‌شهر و ارشاد مشگین‌شهر به دست ما نرسیده است تا از موضوع و زمان برگزاری یادواره مطلع باشیم.

وی افزود: همیشه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برنامه‌های مناسبتی و همایش‌های بسیج هنرمندان حاضر شده و اگر دعوتی انجام می‌شد قطعا در این مراسم حاضر می‌شدیم.

مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در مورد امضای لوح تقدیر خانواده‌های شهدا به دست اسحاقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل گفت: این امضاها در خارج از اداره و در حالی که مدیرکل ارشاد در بانک ملی حاضر بوده با عجله و بدون اطلاع‌رسانی به وی انجام شده در حالی که باید مسئولان امر در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌کردند و با ارسال دعوتنامه دعوت به موقع و مناسب به انجام می‌رسید.

نوریان بیان کرد:‌ به هیچ‌وجه حاضر نبودن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم دیروز عمدی نبوده بلکه به دلیل عدم اطلاع‌رسانی درست بوده که به نظر می‌رسد مسئولان برگزاری قصوری را در این زمینه مرتکب شده‌اند و باید نسبت به اطلاع‌رسانی و آگاهی‌دهی به افکار عمومی چنین موضوعاتی را نیز به صورت شفاف مطرح می‌کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار