توزیع۱۲۵۰تن میوه دولتی درهمدان

مدیر تعاون روستایی همدان از توزیع ۱۲۵۰ تن میوه دولتی در همدان خبر داد و گفت: توزیع میوه در صورت نیاز در همدان انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۶۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷ 23 March 2015

مدیر تعاون روستایی همدان از توزیع ۱۲۵۰ تن میوه دولتی در همدان خبر داد و گفت: توزیع میوه در صورت نیاز در همدان انجام می‌شود.

رضا عباسی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با اشاره به اینکه توزیع میوه دولتی در همدان از روز 26 اسفند ماه سال 93 آغاز شده است، اظهار داشت: در حال حاضر توزیع میوه دولتی متوقف شده و از روز 5 فروردین ماه دوباره در همدان آغاز می‏‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون هزار و 250 تن میوه دولتی در استان همدان توزیع شده است، افزود: از روز 26 اسفند ماه تا روز گذشته 900 تن پرتقال و 350 تن سیب در سطح استان همدان توزیع شده است.

عباسی با تاکید بر اینکه توزیع میوه دولتی تاثیر خود را در بازار داشته است، گفت: توزیع میوه دولتی سبب شده تا قیمت میوه در بازار همدان ثبات پیدا کرده و از سوی دیگر بازار میوه آرامش خاصی داشته باشد.

‌مدیر تعاون روستایی همدان با اعلام اینکه در حال حاضر توزیع میوه دولتی در همدان متوقف شده است، اظهار داشت: اگر قیمت میوه به صورت غیرعادی در بازار افزایش داشته باشد توزیع میوه دولتی انجام می‏‌شود تا از افزایش قیمت جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه سیب دولتی با قیمت 2500 تومان در جعبه های 8 تا 10 کیلوگرمی در بازار همدان عرضه شد، افزود: قبل از عرضه میوه دولتی قیمت سیب در بازار 4000 تومان بود که پس از توزیع به 2800 تومان کاهش یافت.

عباسی تصریح کرد: پرتقال تامسون دولتی در روزهای ابتدایی با قیمت 3200 تومان از طریق مراکز عرضه در همدان توزیع شد که سبب کاهش قیمت میوه دولتی از 5000 تومان به 3000 تومان شد.

مدیرتعاون روستایی استان همدان با اشاره به اینکه روز گذشته توزیع پرتقال والنسیا نیز با قیمت 4500 تومان در مراکز دولتی آغاز شد، تاکید کرد: توزیع میوه دولتی سبب شد قیمت پرتقال والنسیا از 7000 تومان به 5500 تومان در بازار همدان برسد.

وی با اعلام اینکه برای توزیع میوه عید 48 مرکز توزیع در نظر گرفته شده بود، عنوان کرد: روز گذشته تعداد مراکز عرضه به 22 مرکز کاهش یافت و میوه دولتی تنها از مراکز عرضه موقت توزیع شد که به نوعی سبب ازدحام جمعیت در این مراکز شده بود.

عباسی درباره عدم توزیع میوه دولتی در مراکز ثابت و واحدهای میوه و تره بار نیز گفت: میوه دولتی به سبب عدم دسترسی مناسب مردم به این واحدها تنها از طریق مراکز موقت عرضه شد تا مردم بهتر بتوانند میوه موردنیاز خود را تامین کنند.

وی با اعلام اینکه استقبال مناسبی از میوه دولتی صورت گرفت، اظهار داشت: وزن و سایز 80 درصد پرتقال دولتی توزیع شده مطلوب بوده و تنها 20 درصد از پرتقال درشت بود که مردم تمایلی به خرید آن نداشتند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار