سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری:

زیرساخت‌های ارتباطات بی‌سیم در تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام در سال 2018 توسعه یابد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری آذربایجان ‌شرقی بر آماده شدن زیرساخت‌های توسعه ارتباطات بی‌سیم در شهر تبریز برای کسب آمادگی میزبانی از گردشگران کشورهای اسلامی در سال 2018 تاکید کرد.
کد خبر: ۱۶۰۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 10 January 2016
احمد محمدزاده در دیدار با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و مدیرعامل شرکت گسترش ارتباطات مبنا به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص توسعه فناوری ارتباطات و ایجاد چتر اینترنت بی‌سیم در استان، اظهار داشت: همدلی و همکاری دستگاه‌های دولتی در استان سرمایه بزرگی است که سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی باید به خوبی از این فرصت بهره‌مند شوند.
وی با بیان این که دولت و بخش خصوصی در کنار هم هستند و فاصله‌ای بین آنها نیست، افزود: دولت تدبیر و امید معتقد است که باید امور را به بخش خصوصی بسپاریم و بر همین اساس فضای مناسبی برای حضور بخش خصوصی به وجود آمده است.
محمدزاده در ادامه با تاکید بر امانت‌دار بودن بخش خصوصی در استفاده از فضا و فرصت‌های ایجاد شده، گفت: همه ما در قبال توسعه و حفظ امنیت کشور مسوول هستیم و در این میان اعتماد بین دولت و بخش خصوصی باید توسعه یابد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری با اشاره به معرفی شدن تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام در سال 2018، گفت: باید برای تحقق این هدف همه تلاش خود را انجام دهیم و این مهم نیاز به همدلی و همکاری مسوولان دولتی و بخش خصوصی دارد.
وی با مناسب ارزیابی کردن بحث توسعه ارتباطات بی‌سیم در شهر تبریز برای کسب آمادگی میزبانی از گردشگران در سال 2018، گفت: بحث توسعه فضای ارتباطات بی‌سیم برای نخستین بار در کشور در شهر تبریز نوید بخش اتفاقات بسیار خوبی است.
محمدزاده ادامه داد: از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی که توان و انگیزه بالایی در اجرای طرح‌ها در این زمینه داشته باشد، تا جایی که نیاز باشد حمایت خواهیم کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار