رئیس شورای هماهنگی تبلیغات مازندران:

جشن‌های پیروزی انقلاب به روز برگزار شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات مازندران گفت: جشن‌های انقلاب در قالب برنامه‌های به روز باشد و برنامه‌هایی برگزار شود که در تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب موثر باشد.
کد خبر: ۱۶۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ 12 January 2016

به گزارش تابناک مازندران،حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در جلسه ستاد دهه فجر مرکز استان در ساری اظهار کرد: اردوگاه امپریالیسم و بلوک شرق تصور نمی‌کرد انقلاب اسلامی شکل گیرد و دینداران بتوانند حکومت‌داری کنند.

وی با بیان اینکه به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و جمهوری اسلامی شکل گرفت، افزود: استکبار هجمه‌های بسیاری راه انداخت تا اگر قدرت براندازی انقلاب را ندارد حداقل این انقلاب را متوقف کند اما نتوانست به هدف خود دست یابد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات مازندران با اشاره به اینکه استکبار 37 سال است که تمامی هجمه‌ها و ترفندها را علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته است، گفت: این انقلاب و این پیروزی به آسانی به دست نیامده است و ملت ایران تاوان سخت و سنگینی را پرداخت تا انقلاب را به دست آورد.

یوسف‌پور با اشاره به اینکه هیچ یک از اقشار جامعه در برگزاری جشن‌های انقلاب نادیده گرفت نشدند، ادامه داد: جشن‌های انقلاب در قالب برنامه‌های به روز باشد و برنامه‌هایی برگزار شود که در تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب موثر باشد.

به گزارش ایسنا، فرمانده ناحیه سپاه ساری نیز در این نشست اظهار کرد: امام راحل، حاکمیت الهی را شکل دادند و منشا اثر در سراسر دنیا شدند.

علی خادمی با اشاره به اینکه اصلی‌ترین بحث امام در انقلاب اسلامی، افزایش بصیرت بود، افزود: بیشترین فراوانی در گفتمان امام راحل، استکبار ستیزی است.

وی با بیان اینکه شعار "مرگ بر آمریکا" به ما هویت می‌دهد، گفت: دشمن‌شناسی اصلی‌ترین شاخصه در بصیرت است و وظیفه ما گسترش گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری در این زمینه است.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمن می‌داند تاسی مردم ایران از گفتمان امام راحل باعث می‌شود که انقلاب از مسیر اصلی خود منحرف نشود، تصریح کرد: تحریف خط امام راحل در برنامه اصلی دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارد و برای جلوگیری از این اقدام دشمن، باید بصیرت را افزایش دهیم.

خادمی در پایان گفت: برنامه‌های جشن انقلاب به گونه‌ای نباشد که ابزار انتخاباتی شود و به دور از رنگ و بوی سیاسی، برگزار شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار