بخشدار کجور

پیشرفت گازرسانی به روستاهای مرزن آباد

بخشدار کجور از پیشرفت گازرسانی به روستاهای مرزن آباد خبرداد.
کد خبر: ۱۶۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 12 January 2016

به گزارش تابناک مازندران،مصطفی خواجه كجوری در جلسه ستاد دهه فجر بخش مرزن آباد در سالن اجتماعات شهرداری این شهر با تاكید بر هر چه بهتر برگزار شدن مراسم دهه فجر اظهار كرد: هدف كلی نظام جمهوری اسلامی، خدمت به مردم است و بزرگترین خدمت، رسیدگی به امورات اداری است.

وی با تاكید بر اینكه مسئولین ادارات در تكریم ارباب رجوع و جلب رضایت مردم بكوشند،ابراز كرد:راضی بودن مردم از دستگاه‌های اداری بزرگترین كمك به انقلاب و كشور است.

بخشدار مرزن آباد تصریح كرد: وقتی مردم به دستگاه اجرایی مراجعه می كنند توقع دارند كارشان به موقع انجام شود و با رضایت خارج شوند.

خواجه كجوری با بیان اینكه در بخش هزینه ها در دهه فجر باید اولویت بندی شود، گفت: با توجه به مراسم فرهنگی و مذهبی مختلفی كه در طول سال انجام می شود، بهتر است در این بخش ستاد مراسم تشكیل شود و كمك‌های مالی از بخش های مورد نظر به حساب مشتركی واریز شود و برای مراسم مختلف سال هزینه شود.

وی از افتتاح آبرسانی به دو روستای فشكور و بیجدنو در دهه فجر امسال خبر داد و یاد آور شد:پروژه آب این دو روستا از سال 85 آغاز شده بود ولی بنا به مشكلاتی به تعویق افتاد، ولی با پیگیری های انجام شده، امسال با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

بخشدار مرزن آبادتصریح كرد: افتتاح پایگاه مقاومت بسیج در سه روستا و افتتاح 2 خانه بهداشت در 2 روستا از دیگر برنامه های دهه فجر امسال است.

خواجه كجوری در خصوص گاز مرزن آباد عنوان كرد: در سه روستای گویتر، كله نو و پردنگون لوله گذاری گاز با پیشرفت خوبی در حال انجام است و تا دهه فجر لوله گذاری به اتمام خواهد رسید و بعد از آن علمك گذاری و نصب كنتور اجرا خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار