تولید و عرضه مصالح ساختمانی بدون علامت استاندارد ممنوع است

کد خبر: ۱۶۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱ 12 January 2016


مدیرکل استاندارد استان البرز گفت که تولید و عرضه کلیه مصالح و فرآورده های ساختمانی بدون پروانه کاربرد علامت استاندارد ممنوع است.

فتانه شکرالهی روز سه شنبه با اشاره به اینکه بهبود تولید و استاندارد سازی در سازندگی وعمران نقش موثری دارد، افزود: توجه نکردن به استاندارها مشکلات زیست محیطی و ایمنی در بر خواهد داشت.

وی اظهار کرد: سازمان استاندارد با ایجاد زمینه مناسب نظیر ایجاد آزمایشگاه های مجهز ساختمانی، تایید صلاحیت و آموزش مسئولان کنترل کیفیت مرتبط با این صنایع با اهتمامی جدی مبادرت به فرهنگ سازی و استاندارد سازی در میان تولید کنندگان صنایع ساختمانی کرده است.

شکرالهی گفت: با همکاری و هماهنگی کلیه سازمانهای ذیربط در استان از تولید، عرضه و بکارگیری مصالح غیراستاندارد جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: ضروری است تولید کنندگان مصالح ساختمانی فاقد علامت استاندارد هرچه سریعتر نسبت به استانداردسازی محصولات خود به این اداره کل مراجعه کنند.

مدیر کل استاندارد استان البرز تاکید کرد:باید مصرف کنندگان و پیمانکاران نسبت به خرید مصالح ساختمانی استاندارد در پروژه های خود اقدام کنند.

شکرالهی گفت: نداشتن پروانه کاربرد علامت استاندارد و نبود مسوول کنترل کیفت و تولید غیرمجاز، از مواردی است که درتوقیف مصالح ساختمانی لحاظ می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار