کشف مخدرگل درباغ منزل مسکونی

فرمانده انتظامی همدان گفت: چهار کیلو 650 گرم مواد مخدر از نوع 'گل' در بازرسی از باغ یک منزل مسکونی در شهر همدان کشف شد.
کد خبر: ۱۶۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵ 15 January 2016
 فرمانده انتظامی همدان گفت: چهار کیلو 650 گرم مواد مخدر از نوع 'گل' در بازرسی از باغ یک منزل مسکونی در شهر همدان کشف شد.

به گزارش ایرنا، سردار حاجی محمد مهدیان نسب بیان کرد: مأموران انتظامی کلانتری 13 همدان با کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در زمینه تولید و توزیع ماده مخدر به نام 'گل' فعالیت دارد، وارد عمل شده و در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر کردند.

وی افزود: عوامل پلیس با بررسی های محسوس و نامحسوس مطلع شدند متهم در باغ شخصی خود واقع در یکی از محلات همدان مواد مخدر را جا سازی و قصد فروش آن را دارد.

وی اضافه کرد: با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از منزل و باغ متهم چهار کیلو و 650 گرم ماده مخدر از نوع گل،13 گرم و 50 سانت مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی همدان بیان کرد: عوامل کلانتری متهم را شناسایی و دستگیر کرده و پس از تشکیل پرونده وی به همراه مواد کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

مهدیان نسب از شیوع مخدر جدید به نام 'گل' به خانواده ها هشدار داد و گفت: این نوع مواد مخدر اثرات قوی تری نسبت به حشیش داشته و مصرف مداوم آن موجب اعتیاد روانی فرد می شود.

وی افزود: شماری از جوانان و نوجوانان با این تفکر که مصرف برخی از مواد مخدر از جمله 'گل' خطر اعتیاد ندارد به مصرف آن روی می آورند.

وی هشدار داد: این در حالیست که به اعتقاد بیشتر محققان حوزه اعتیاد مصرف گل و حشیش دروازه ورود به مصرف مواد مخدر و روان گردان های خطرناک است.

سه تن و 568 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 9 ماهه سال جاری کشف و ضبط شده است همچنین تیمهای پلیس مبارزه در این مدت زمان شش هزار 345 مورد عملیات انجام داده اند که نتیجه آن توقیف 132 دستگاه خودرو ، 29 دستگاه موتور سیکلت و 16 قبضه سلاح بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار