رئیس پلیس آگاهی مازندران

کشف چک‌پول‌های تقلبی از 2 جاعل در آمل

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری دو جاعل و کشف 53 میلیون ریال چک پول تقلبی در شهرستان آمل خبر داد.
کد خبر: ۱۶۵۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 18 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، احمدرضا رستمی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی غیر بومی در امر توزیع چک پول‌های تقلبی و جعلی در سطح شهرستان آمل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی پس از استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق شدند دو متهم این پرونده به نام‌های ح ـ ن و رضا ـ الف اهل استان‌های غربی کشور را شناسایی کرده و مورد تعقیب و مراقبت قرار دهند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان به جعل که با مشاهده ماموران قصد داشتند با یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس سفید رنگ از دست قانون فرار کنند را با عکس‌العمل سریع و دادن اخطار ایست و تیراندازی به سمت خودرو متوقف و دستگیر کنند.

این مسئول از کشف پنج میلیون و 300 هزار تومان چک پول‌های جعلی و تقلبی 50 هزار تومانی طرح جدید و قدیم خبر داد.

وی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی اظهار کردند که با مراجعه به مغازه‌ها و واحدهای صنفی در قبال خرید اجناس چک پول‌های جعلی و تقلبی را ارائه کرده و از این طریق از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند همچنین متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار