بازدید استاندار البرز از پروژه های عمرانی فردیس

کد خبر: ۱۶۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹ 18 January 2016


استاندار البرز روز دوشنبه به همراه هیئتی از مسئولان استانی، فرماندار و امام جمعه و مدیران شهرستان فردیس به صورت میدانی از تعدادی پروژه های عمرانی شهرستان بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، در این بازدیدها مشکلاتی که در روند احداث پروژه ها و یا در مباحث مدیریتی در اجرای طرح ها وجود داشت، بررسی شد.

سیدحمیدطهائی در جریان این بازدید گفت: در بخشی از طرح ها با اجماع نظر مدیران دستگاه ها مشکلات رفع شد و در تعدادی از پروژه ها هم که نیاز به تزریق مالی داشت، تصمیمات لازم اخذ شد.

وی اظهار کرد: از عملکرد شهرستان فردیس رضایت داریم و امیدوارم روند توسعه و آبادانی در این شهرستان تداوم داشته باشد.

استاندار البرز در ادامه از پروژه در حال ساخت بیمارستان شهرستان فردیس نیز بازدید داشت و در جریان این بازدید، گفت: واگذاری زمین برای ساخت این مجموعه کار فوق العاده ای بود و پیش بینی می شود بیمارستان 160 تخت خوابی در زمینی که متعلق به شهرداری است، احداث شود.

وی با بیان اینکه با قول مساعد دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و توسعه زمین از سوی شهرداری، ظرفیت این بیمارستان به 400 تخت خواهد رسید، افزود: برای افتتاح این پروژه سهم اعتبار ملی تخصیص پیدا کرده که به جد پیگیر تکمیل آن هستیم.

استاندار البرز افزود: جا دارد از همکاری های وزیر و مشارکت همه دستگاه های اجرایی قدردانی داشته باشم؛ پیش بینی می شود تا سال آینده شاهد افتتاح تعدادی از پروژه های این شهرستان باشیم.

وی افزود: با افتتاح این بیمارستان در شهرستان فردیس همه شهرهای اطراف نیز از ظرفیت های خدمات بهداشتی و درمانی بهره مند خواهند شد.

فرماندار فردیس نیز در این بازدید گفت: استاندار البرز از پروژه های ورزشی و آموزشی، حوزه علمیه، بیمارستان 160 تخت خوابی و مصلای شهرستان فردیس بازدید کردند.

علی قنبر زمانی افزود: پروژه بیمارستان در آغاز راه است و قرار شد رایزنی باشهرداری کرج صورت بگیرد تا متراژ زمین اختصاص یافته افزایش یابد و گنجایش آن را داشته باشد که در آینده تعداد تخت خواب های بیمارستان افزایش یابد.

وی اظهار کرد: مصلای فردیس نیز 5 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. 10 هزار متر مربع زمین مصلای است که با اعتبار50 میلیارد ریال ساخته می شود.

قنبرزمانی گفت: یکی از پروژه های ورزشی 41 درصد پیشرفت و دیگری 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که یکی از این پروژه ها در دهه فجر افتتاح و دیگری سال آینده به بهره برداری می رسد.

فرماندار فردیس گفت: شورای فنی بازدیدی از ساختمان در حال ساخت حوزه علمیه داشتند که با اعتبار مردمی ساخته می شود.

وی افزود: در شورای اداری از استاندار البرز درخواست کردیم که 11 اداره شهرستان فردیس و اداره آموزش وپرورش استقرار یابد. کمبودهای شهرستان با استاندار البرز مطرح شد و امیدوارم با پیگیری این مشکلات برطرف شود.

وی در خصوص استقرار اداره آموزش وپرورش شهرستان فردیس نیز گفت: نمایندگان مردم کرج، فردیس و اشتهارد با وزیر آموزش وپرورش نشستی را داشتند و از ایشان قول گرفتند در سال 95 این اداره در فردیس مستقرشود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار