بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی شهرستان فردیس افتتاح می‌شود

کد خبر: ۱۶۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 18 January 2016


استاندار البرز با بیان اینکه بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی شهرستان فردیس افتتاح می‌شود، گفت: با افتتاح این بیمارستان در شهرستان فردیس همه شهرهای اطراف نیز از ظرفیت‌های خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، سیدحمیدطهائی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از شورای فنی شهرستان فردیس، اظهار داشت: در این بازدید مشکلات مرتبط باروند ساخت پروژه‌ها و بحث مدیریتی در اجرای طرح‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مشکلات بخشی از طرح‌های این منطقه با اجماع نظر مدیران دستگاه‌ها بررسی و برطرف شد و در رابطه با تامین مالی برخی پروژه‌ها نیز تصمیمات لازم اخذ شد، افزود: از عملکرد شهرستان فردیس رضایت داریم و امیدوارم روند توسعه و آبادانی در این شهرستان تداوم داشته باشد.

استاندار البرز در ادامه از پروژه در حال ساخت بیمارستان شهرستان فردیس نیز بازدید کرد و گفت: زمین خوبی برای احداث بیمارستان فردیبس در نظر گرفته شده و پیش‌بینی می‌شود بیمارستان 160 تخت خوابی در زمینی که متعلق به شهرداری است، احدث شود.

وی با بیان اینکه این بیمارستان به 400 تخت می‌رسد، خاطرنشان کرد: برای افتتاح این پروژه سهم اعتبار ملی تخصیص پیدا کرده است که به جد پیگیر تکمیل آن هستیم.

طهایی با اشاره به اینکه امید است تا سال آینده شاهد افتتاح تعدادی از پروژه‌های این شهرستان باشیم، یادآور شد: با افتتاح این بیمارستان در شهرستان فردیس همه شهرهای اطراف نیز از ظرفیت‌های خدمات بهداشتی و درمانی بهره‌مند می‌شوند.

استاندار البرز در جلسه شورای فنی از پروژه‌هایی نظیر مصلی در حال ساخت شهرستان فردیس، مدرسه نیمه کاره راه آهن، حوزه علمیه فردیس، بیمارستان160 تخت خوابی و سالن ورزشی چند منظوره بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار