با اعلام نتایج بررسی صلاحیت کاندیداها؛

مهر تائید مردم و نظام برای حضور سیدکاظم موسوی در انتخابات مجلس دهم

آگاهان و تحلیل گران به مسایل سیاسی و انتخاباتی معتقدند حجت الاسلام سید کاظم موسوی از شانس های اصلی پیروزی در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین است و با پیروزی وی، قطار توسعه استان اردبیل با شتاب بیشتری حرکت خواهد کرد.
کد خبر: ۱۶۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱ 18 January 2016

با اعلام نتایج بررسی صلاحیت کاندیداها دوره دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین در هئیت نظارت ، انتخابات در این حوزه وارد مرحله جدیدی شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی مهر تایید مردم و نظام را برای حضور خود در انتخابات مجلس دهم اخذ کرد.

در استان اردبیل موج دوم انتخابات مجلس دهم آغاز شده است و تعداد طرفداران نماینده سابق مردم حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس هشتم از اقشار مختلف جامعه در حال افزایش می باشد همچنین عده زیادی از حامیان برخی از کاندیداهای که رد صلاحیت شده اند نیز به ستاد وی پیوسته اند.

به گزارش تابناک اردبیل، نتایج یک نظرسنجی میدانی در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر و نمین و سرعین نشان می دهد که حجت الاسلام سید کاظم موسوی، کاندیدای دوره دهم مجلس شورای اسلامی که در این حوزه انتخابیه بیشترین فعالیت و دیدارهای مردمی را داشته در صدر نظرسنجی ها و افکار عمومی این حوزه انتخابیه قرار دارد.

به نظر اكثریت مردم دراین نظر سنجی، وی، فردی اصولگرا، ولایی، شجاع، عملگرا، مردمی، امانت دار به رای مردم، توانمند و قانونمند می باشد .

آگاهان و تحلیل گران به مسایل سیاسی و انتخاباتی معتقدند حجت الاسلام سید کاظم موسوی از شانس های اصلی پیروزی در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین است و با پیروزی وی، قطار توسعه استان اردبیل با شتاب بیشتری حرکت خواهد کرد.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی، مشاور سابق وزیر دادگستری در گفتگوی کوتاه با سایت تابناک اردبیل ، از تلاشها و زحمات هئیت اجرائی و نظارت حوزه انتخابیه اردبیل، نیر و نمین و سرعین بخاطر اعتماد به وی تشکر کرد و گفت: با اعتماد هئیت اجرائی و نظارت به بنده که با اعتماد مردم همراه خواهد بود نتیجه این اعتماد، ایجاد حماسه دیگر در 7 اسفند ماه خواهد شد وی افزود: مردم با حضور پرشکوه خود در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، توطئه های دشمنان نظام جمهوری اسلامی را برای چندمین بار با شکست مواجه خواهند کرد.

نماینده سابق مردم حوزه انتخابیه اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس هشتم افزود: کاندیدا ها و طرفدانشان از تخریب و رفتار ناثواب پرهیز کنند تا فردای 7 اسفند، منتخبین مردم بهتر بتوانند با همدلی و اتحاد به توسعه استان اردبیل کمک کنند.

مشاور سابق وزیر دادگستری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم استان قم گفت: بنا به فرموده امام خامنه ای " همه، حتی کسانی که نظام را و رهبری را قبول ندارند پای صندوقها بیایند چرا که انتخابات متعلق به ملت، ایران و نظام جمهوری اسلامی و حق الناس است.

حضرت آیت الله خامنه ای شرکتِ همگان در انتخابات را موجب پایداری و تقویت نظام اسلامی، استمرار تأمین امنیت کامل، افزایش اعتبار و آبروی ملت در چشم جهانیان و باعث ابهّت جمهوری اسلامی ایران در نزد دشمنان خواندند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فرزاد ثمودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
افزین سید
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
شانس توسعه !!!!!

ایشون یکی از بزرگترین موانع توسعه شهر اردبیله .

از کی تا حالا اهالی شمال استان اردبیل به فکر توسعه شهر اردبیل افتادن ؟؟؟
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار