نیروهای آتش نشانی استاندارد می شود

مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: با توجه به برگزاری آزمون استخدامی ، شمار نیروهای این سازمان به نرم استاندارد جهانی نزدیک تر شد.
کد خبر: ۱۶۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹ 22 January 2016

 مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: با توجه به برگزاری آزمون استخدامی ، شمار نیروهای این سازمان به نرم استاندارد جهانی نزدیک تر شد.

به گزارش ایرنا،مسعود دهبانی در جریان بازدید از آزمون آمادگی جسمانی داوطلبان ورود به سازمان آتش نشانی بیان کرد: طبق استاندارد جهانی باید به ازای هر دو هزار و 500 نفر یک نیروی آتشنشان جذب شود که به منظور نزدیک شدن به این استاندارد آزمون جذب 69 نیروی جدید برگزار شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر 138نیرو با نرم سنی 35 سال و میانگین تحصیلات فوق دیپلم در مجموعه آتشنشانی شهر همدان مشغول به فعالیت هستند.

وی بیان کرد: همچنین به ازای هر 50 هزار نفر جمعیت باید یک ایستگاه آتشنشانی ساخته شود که هم اینک در شهر همدان 9 ایستگاه آتش نشانی فعالیت دارند.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان اظهار کرد: افرادی مجوز فعالیت در آتش نشانی را دریافت می کنند از نظر قوای جسمی و توان علمی در حد بالایی قرار دارند چون این افراد باید دنبال ایجاد تحول، دانش و بینش در مجموعه کاری خود باشند.

دهبانی گفت: آزمون آمادگی جسمانی داوطلبان ورود به سازمان آتش نشانی به مدت دو روز در سالن انقلاب شهر همدان برگزار شد.

وی افزود: این آزمون توسط داوران تربیت بدنی و مربیان ورزشی آموزش و پرورش و با نظارت استانداری برگزار شد که در این آزمون نیروها آیتم هایی نظیر حمل نردبان سه متریف حمل دو دستگاه خاموش کننده، دو ، پرش، بارفیکس و دراز نشست را انجام دادند.

فرهاد فرزانه مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان نیز به همراه اعضای کمیته استخدام از روند برگزاری آزمون استخدامی آتشنشانی بازدید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار