اصولگرایان؛ شاكي از هيات اجرايي راضي از هيات نظارت/صف آرایی پایداری‌ها مقابل روحانی

«روزنامه قانون» در ادامه مطالب درباره انتخابات و رد صلاحیت ها به موضوع اصولگرایان در این باره پرداخته است.
کد خبر: ۱۶۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۸ 25 January 2016
«روزنامه قانون» در ادامه مطالب درباره انتخابات و رد صلاحیت ها به موضوع اصولگرایان در این باره پرداخته است.
این روزنامه در این گزارش با عنوان «شاكي از هيات اجرايي راضي از هيات نظارت» مدعی می شود اصولگرایان در پارادوکس افتاده اند. این روزنامه در بخشی از این گزارش می نویسد: «رئيس‌جمهور در روزهاي گذشته‌با شروع رد صلاحيت‌‌هاي حداكثري كه صورت گرفت، انتقادي قانوني را به روند رد صلاحيت‌ها و نه اصل نهاد مسئول در اين زمينه ارائه‌كرد. انتقادي كه مورد بغض و غضب برخي جريان‌ها قرار گرفت. اين جريان‌ها كه خود از جريان تاييد صلاحيت‌شده‌ها هستند، با اتهام،حمله و اعتراض تلاش‌كردند تا ايستادگي و دفاع شرافتمندانه رئيس‌جمهور را به حاشيه برانند. برخي با استفاده از كليد‌واژه‌هاي تخريبي مانند ركود، بيكاري و مشكلات اقتصادي در روزگاري كه مهم‌ترين‌ مسئله كشور، انتخابات و حضور پررنگ مردم در پاي صندوق‌هاي راي است، تلاش كردند تا محور و رويكرد سخنان‌ رئيس‌جمهور را بي اهميت‌جلوه دهند، ولي موفق نبودند.

ادعاي تخلف در هيات اجرايي!

بعد از شكست در اين ترفند، به اتهام افكني روي آوردند. اين ها كه براي رسيدن به اهداف خود از هيچ تلاشي كوتاه نمي‌آيند، در قبال اعتراض قانوني رئيس‌جمهور به هيات‌هاي نظارت، تهمت غيرقابل قبولي را به هيات‌هاي اجرايي وارد كردند. اين افراد با بيان اينكه هيات‌هاي اجرايي براي فشار بر هيات‌هاي نظارت، برخي افراد كه پرونده دارند را تاييد كرده‌اند، دست به بداخلاقي سياسي زدند تا بيش‌از پيش دست‌شان براي ملت رو شود.

نامه‌اي پر از اتهام

اين اتهام افكني‌ها نيز فايده‌اي براي آنها نداشت و در ادامه برخي از نمايندگان اصولگرا و نزديك به جريان پايداري در مجلس براي فشار بيشتر بر رئيس‌جمهور و براي اينكه عصبانيت خود را از اين اقدام روشنگرايانه روحاني آشكار كنند، در نامه اي به شوراي‌نگهبان وارد فاز جديدي از مقابله با رئيس‌قوه مجريه‌شدند.

اين طيف كه در طول اين سال‌ها بارها به روحاني باخته‌اند، در اين مرحله كه حمايت برخي نهادها را با خود همراه مي‌بينند، قصد دارند نگذارند رئيس‌جمهور و ملت در انتخابات پيش رو موفق شوند و مي‌خواهند اين عرصه در انحصار آنها باقي بماند. چهره‌هايي مانند علیرضا زاکانی، بذرپاش، حسین نجابت، محمد کوثری، مسعود میرکاظمی، بهرام بیرانوند، آقاتهرانی، مجتبی رحماندوست، اصغر زارعی، سیدحسین نقوی حسینی بخشي از اين 21 نماينده‌ هستند كه همه آنها در بحث هسته‌اي ناكام ماندند و در اين وهله قصد دارند به خواسته‌خود برسند.»

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار