جذب 100 درصدی کارمندان در بسیج کارمندی ادارات خوزستان

مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از جذب 100 درصدی کارمندان در بسیج کارمندی ادارات این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۷۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 27 January 2016

احمد حاتمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان بسیج کارمندی با جذب 100 درصدی کارمندان ادارات و دستگاه‌های اجرایی بالاترین سطح جذب را میان بسیج اداره‌های استان به خود اختصاص داده است.

وی افزود: این موفقیت نشان‌دهنده رشد معنویت و علاقمندی کارکنان ادارات برای عضویت در بسیج است.

مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به فعالیت‌های این بسیج در سطح استان، تصریح کرد: اعزام گروه‌های جهادی با تخصص‌های مختلف به مناطق محروم و برگزاری حلقه‌های صالحین در ادارات از جمله برنامه‌های اجرا شده توسط بسیج کارمندی در سطح شهرهای استان است.

حاتمی یادآور شد: معنویت افزایی در میان کارمندان ادارات و همچنین ترویج فرهنگ کار و مدیریت جهادی از جمله اولویت‌های بسیج کارمندی استان است.

وی توجه به بحث فرهنگی در ادارات را ضروری برشمرد و افزود: ترویج فرهنگ بسیجی در میان اقشار مختلف جامعه به ویژه در بین کارمندان ادرات و دستگاه‌های اجرایی از دیگر اولویت‌های این سازمان است.

این مسئول در پایان بیان کرد: مهمترین عاملی که باعث استمرار بسیج شده است وابستگی به مردم، اطاعت پذیری محض از ولایت مطلقه فقیه و ایمان قلبی بسیجیان به خداوند یکتا است.

پهمایش استانی بسیج کارمندی با حضور جمعی از فرماندهان و مدیران بسیج و مربیان طرح صالحین استان در سالن آمفی تئاتر گیت بوستان اهواز برگزار شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار