فرماندار بهشهر

از مراسم‌های دهه‌فجر بهره‌برداری سیاسی نشود

فرماندار بهشهر گفت: مراسم های دهه فجر ماهیت ملی و مذهبی دارد و هیچ کسی حق ندارد از این مراسم ها به نفع کاندیدایی بهره برداری سیاسی کند.
کد خبر: ۱۷۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ 27 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، سید خالق سجادی در جلسه ستاد دهه فجر در سالن اجتماعات فرمانداری بهشهر با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی رفراندومی برای نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود، خاطرنشان کرد: این رفراندوم از پشتوانه مردمی برخوردار است و به همین دلیل مسئولین باید برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این رفراندوم همه تلاش خود را بکار بگیرند و اگر هر کسی در این راه کارشکنی کند و به هر نحوی مانع یگانگی، اتحاد و یکرنگی ملت شود قطعا به نظام خیانت کرده است.

وی با تأکید بر اینکه سنگ محک و میزان دولت و ملت ایران مقام معظم رهبری است، افزود: با توجه به شرایط منطقه ای و مسائل پس از برجام که چشم جهانیان به ایران معطوف شده است مردم باید با تجمع های گسترده در رویداد بزرگی مانند راهپیمایی 22 بهمن حمایت خود را از سیاست های نظام جمهوری اسلامی که به رهبریت مقام معظم رهبری و مدیریت روحانی رئیس جمهور دولت تدبیر و امید است نشان دهند.

سجادی اظهار کرد: ایام دهه فجر امسال با روزهای پایانی قبل از انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی مصادف شده است که با داغ تر شدن تنور انتخابات این روزها از حساسیت بالایی برخوردار است که در این راستا باید مسئولین همه تلاش خود را در جهت حفظ آرامش مردم انجام دهند.

فرماندار بهشهر با بیان اینکه مراسم های دهه فجر ماهیت ملی و مذهبی دارد، تأکید کرد: هیچ کسی حق ندارد از این مراسم ها به نفع کاندیدایی بهره برداری سیاسی کند.

وی افزود: در خلال مراسم های دهه فجر خوب است که مسئولین در سخنرانی های خود با بیان نقش اثرگذار مردم در تغییر سرنوشت کشور آنها را به شرکت در انتخابات تشویق کنند و نیز به مردم توصیه کنند تا با دقت نظر بالا انتخاب درست و سنجیده ای را انجام دهند.

سجادی با بیان اینکه اکنون چشم دشمنان جمهوری اسلامی ایران به میزان مشارکت مردم در انتخابات است، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات موجب دوام و قوام نظام جمهوری اسلامی ایران می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار