مسئول ایستگاه آتش نشانی محمدیه:

حادثه مرگ‌بار در اثر عدم رعایت نکات ایمنی/ حادثه در شرکت پل فیلم یک کشته و ۵ زخمی برجای گذاشت

مسئول ایستگاه آتش نشانی محمدیه گفت: انفجار تانکر مواد شیمیایی در شرکت پل فیلم شهرک حصار خروان قزوین یک کشته و 5 مجروح به جا گذاشت.
کد خبر: ۱۷۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 27 January 2016
به گزارش تابناک از قزوین فرامرز مالمیر چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار شاخص، در خصوص حادثه انفجار تانکر حامل مواد شیمیایی اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۶ روز گذشته در محل شرکت پل فیلم شهرک حصار خروان اتفاق افتاد.

مسئول ایستگاه آتش نشانی شهر محمدیه، افزود: این انفجار منجر به کشته شدن یک نفر و مجروح شدن پنج کارگر شده است که با حضور تیم‌های پزشکی در محل حادثه به مرکز آموزشی و درمانی شهید رجایی قزوین منتقل شدند.

این مسئول با بیان اینکه در این حادثه آتش‌سوزی رخ نداده توضیح داد: آتش سوزی خفیفی ایجاد شده که آن هم تا زمان رسیدن نیروهای آتش‌نشانی خاموش شده است.

چگینی با اشاره به اینکه انفجار تانکر بسیار مهیب بوده است، خاطرنشان کرد: این انفجار موجب شکستن شیشه‌های شرکت و تکه تکه شدن تانکر شده بود.

وی یادآور شد: تانکر خالی و قبلا حاوی مواد شیمیایی بوده و کارگران قصد نشت گیری و تعمیر تانکر را داشته اند که باعث انفجار شده است.

مسئول ایستگاه آتش نشانی شهر محمدیه توصیه کرد: کارگرانی که با تجهیزات و مواد پرخطر کار می‌کنند باید تمام موارد ایمنی را رعایت کنند تا با این گونه حوادث ناگوار مواجه نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار