فرماندار ساری

۵۲۲ شعبه اخذ رای در مرکز مازندران سازماندهی شد

فرماندار مرکز استان مازندران گفت: تعداد ۵۲۲ شعبه با ۱۰۴۴ صندوق اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان ساری و میاندورود توسط هیئت اجرایی انتخابات تعیین شد.
کد خبر: ۱۷۱۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶ 28 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، احمد حسین زادگان اظهارداشت: از 522 شعبه با 1044 صندوق رای در حوزه انتخابیه سار ی ومیاندورود، 234 شعبه ثابت و 6 شعبه سیار در مجموع  240 شعبه در شهر ساری است.

وی  افزود: 56 شعبه ثابت و 45 شعبه سیار در مجموع 101 شعبه  در بخش مرکزی و 126 شعبه ثابت و سیار و شهری در بخش‌های کلیجانرستاق، رودپی شمالی و جنوبی، بخش چهاردانگه و دودانگه در نظر گرفته شده است.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه تعداد شعبه اخذ رای در میاندورود 55 شعبه  است، گفت: در بخش سورک 37 شعبه و بخش گهرباران 18 شعبه در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: ساری حوزه فرعی استانداری تهران در حوزه انتخابیه ارامنه شمال کشور بوده و برای هموطنان ارامنه شمال یک صندوق اخذ رای در نظر گرفتیم.

حسین‌زادگان ادامه داد: ظرفیت اعضای اجرایی و نظارتی صندوق‌ها نیز به‌واسطه برگزاری همزمان دو انتخابات، به 13 تا 15 می‌رسد و از این رو بیش از هفت هزار نفر در این دور از انتخابات همکاری می‌کنند.

وی افزود: به تعداد صندوق‌ها، نماینده فرماندار و بازرس در محل صندوق‌ها به عنوان بازرس وزارت کشور، عضو شعب (کاربر)، محافظان وراننده حضور دارد و کاندیداها نیز نمایندگانی را برای نظارت بر عمکرد مجریان در کنار صندوق ها می توانند داشته باشند.

حسین زادگان، امانتداری و قانونمندی را لازمه برگزاری یک انتخابات باشکوه دانست و خاطرنشان کرد: حرکت بر اساس قانون، محور اصلی فعالیت‌های مجریان انتخابات در حضور گسترده و حماسی مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان ساری و میاندورود تصریح کرد: تک تک آرای مردم امانتی در دست مسئولان اجرایی انتخابات است و رعایت قانون در تمامی مراحل برگزاری انتخابات موجب افزایش مشارکت و حضور پررنگ اقشار مختلف مردم است.

فرماندار مرکز استان با تاکید بر اینکه نظام به برکت خون هزاران شهید و با مجاهدت‌ها و فداکاری‌های ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا و حضور همه اقشار ملت قدرتمند در برابر دشمنان ایستاده است، افزود: در نظام جمهوری اسلامی، مردم ایفا کننده تعیین سرنوشت کشور هستند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان ساری و میاندورود گفت: در حوزه انتخابیه شهرستان ساری تدابیر لازم در برگزاری انتخابات باشکوه و با حضور حداکثری مردم اتخاذ شده است.

وی بیان کرد: در تمامی فرآیندهای برگزاری انتخابات همه عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی که وظیفه خدمت به مردم در انجام انتخابات و اخذ رای را دارند در کمال صداقت و صحت تلاش می کنند که بتوانند انتخاباتی پرشور، با نشاط و با رعایت قانون برگزار کنند.

هشت نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در مازندران احراز صلاحیت شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار