انقلاب اسلامی به هنرمتعهد حیات دوباره بخشید

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان گفت : با پیروزی انقلاب اسلامی هنر متعد درجایگاه اصلی خود قرار گرفته و ما شاهد تولد دوباره هنر هستیم.
کد خبر: ۱۷۶۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳ 06 February 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل،عظیم دشتی در مراسم جشن انقلاب اعضای کانون بسیج هنرمندان شهرستان اردبیل اظهار داشت : پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل , نقطه عطفی در تاریخ سیاسی بشریت والطاف الهی و نیز مردم مومن و متعد اسلام بود و در سایه این انقلاب شاهد حیات با‌شکوه هنر در اردبیل هستیم.

وی افزود : بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با قیام الهی خود این باور واعتقاد را در بین مسلمانان جهاد ایجاد کرد که می‌توان با تکیه برمردم و فرهنگ اصیل خود بر سرنوشت خویش حاکمیت کرد واز یوغ مستکبران و زورگویان عالم رهایی جست.

دشتی تصریح کرد : استعمارگران همیشه تلاش می‌کنند فرهنک خود را بعنوان یک فرهنگ برتر , پیش ببرند وعامل پیشرفت وترقی برای سایر جوامع معرفی کنند وآنان را ازفرهنگ غنی خویش دور نمایند.

وی با بیان اینکه ممکن است نسخه فرهنگی دشمنان برای خودشان یک نسخه نجات بخش و آرام بخش باشد افزود: این نسخه ممکن است برای دیگرانی که فرهنگ مخصوص به خود را دارند بعنوان یک داروی کشنده و مهلک باشد و منجر به عقب ماندگی این کشوها گردد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بیان کرد: باید با چشم بصیرت و تدبیر مواظب باشیم که دشمنان برای مردم ما هم چنین نسخه‌هایی پیچیده‌اند که در صورت هوشیاری مردم این نسخه‌ها باطل می‌شوند.

دشتی با اشاره به خدمات متقابل هنر وانقلاب گفت : بر خلاف تصورات عده‌ای ساده لوح که خیال می‌کردند با پیروزی انقلاب اسلامی بساط هنر بر چیده خواهد شد، رهبر فرزانه ایران اسلامی به هنر ارزش واقعی قائل شد واین هنر را در خدمت انقلاب قرار داد وبا میدان دادن به هنرمندان متعهد وبها دادن به این قشر فرهیخته از هنر آنان برای پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی استفاده کرد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: وظیفه هنرمندان در صیانت از آرمانها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بسیار مهم است و همه باید برای تقویت فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی تلاش کنند که در این راستا تلاش و جدیت نخبگان جامعه نیز افزایش یابد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار