وقتی مرغ همسایه غاز است/ اختلاف جوائز قهرمانان خارجی‎ و ایرانی در جام هاشمی‎نژاد چقدر بود؟

اگرچه روش‎های مناسب‎تری برای ایجاد انگیزه در تیم‎های خارجی وجود دارد اما این روش برای دعوت از کشتی‎گیران اغلب درجه چندم میهمان راحت‌ترین کار بوده است.
کد خبر: ۱۷۸۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸ 08 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، سیزدهمین دوره مسابقات کشتی جام شهید هاشمی‎نژاد در شرایطی به میزبانی مازندران و بهشهر برگزار شد که نکته جالب تفاوت معنادار میزان جوائز به قهرمانان وطنی و خارجی بود.
همانطور که از قبل برنامه‎ریزی شده بود ارزش جوائز خارجی‎ها بر حسب دلار بیش از 3 هزار تومانی و با یک حساب سرانگشتی حدودا دو برابر کشتی گیران جوان داخلی بود.
بر این اساس جایزه نفر اول تا سوم کشتی‎گیران خارجی به دلیلی که آنرا ایجاد ترغیب در بین خارجی‎ها برای حضور در مسابقات اعلام کرده اند، به ترتیب 500 ، 300 و 150 دلار و برای تیم اول خارجی هم 500 دلار، تیم دوم 300 و تیم سوم 200 دلار جایزه نقدی پرداخت شد.
این درحالیست که  جوائز کشتی‎گیران ایرانی به ریال پرداخت شد به نحوی که نفر اول هشتصد هزار تومان، نفر دوم ششصد هزار تومان و نفر سوم نیز چهارصد هزار تومان و نیز تیم‎ برتر ایرانی در این رقابت‎ها 1 میلیون تومان، تیم دوم هفتصد هزار تومان و تیم سوم پانصد هزار تومان جایزه پرداخت شد.
به گزارش تابناک مازندران، رقابت‎های جام شهید هاشمی‎نژاد با قهرمانی بهشهر میزبان به پایان رسید و اگرچه روش‎های مناسب‎تری برای ایجاد انگیزه در تیم‎های خارجی جهت حضور در کشوری مانند ایران که سرآمد کشتی جهان است، وجود دارد اما گویی این روش برای دعوت از کشتی‎گیران اغلب درجه چندم میهمان (به جز برخی)راحت‌ترین کار بوده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار