افزایش ساعت کارناوگان حمل ونقل عمومی

فرماندار ویژه ملایر از افزایش ساعت کار ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۷۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 01 April 2015

فرماندار ویژه ملایر از افزایش ساعت کار ناوگان حمل و نقل عمومی این شهرستان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش فارس؛ مصطفی آزادبخت  به تدابیر و برنامه‌ریزی‌های ستاد تسهیلات نوروزی از دی ماه سال گذشته برای خدمات دهی به مسافران نوروزی در ایام تعطیلات اشاره کرد و اظهار داشت: سه جلسه اصلی ستاد اجرایی خدمات سفر و 11 جلسه فرعی توسط کمیته‌های تخصصی و بخشداری‌ها برای ایام نوروز  تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه هشت کمیته با مسئولیت ادارات در ملایر تشکیل شد افزود: در این زمینه هماهنگی‌های لازم با ادارات شهرستان به عمل آمد و تاکنون ستاد تسهیلات، خدمات خوبی را به مسافران ارائه داده است.

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه طی بازدیدهای انجام شده از ستادهای اسکان و دیدار با مسافران نوروزی رضایتمندی در حد مطلوب بوده گفت: امیدواریم تا پایان تعطیلات نوروزی بتوانیم خدمات بهتری را به مسافران ارائه دهیم تا با خاطره خوشی شهرستان ملایر را ترک کنند.

وی استقبال از نخستین مسافران به شهر ملایر و اهدای گل و سوغات به هشت مسافر، چاپ بروشور و نقشه راهنما برای گردشگران و مسافران نوروزی، برنامه‌های تفریحی، فرهنگی و نمایشگاه در مکان‌های تاریخی و تفریحی، راه‌اندازی سامانه پیامکی راهنمای جاذبه‌های ملایر، تنظیم کشیک ادارات، برنامه‌ریزی و اجرای بازرسی‌ها برای کنترل و نظارت و... را از اقدامات ستاد تسهیلات نوروزی ملایر برشمرد.

آزادبخت با بیان اینکه 14 مکان و فضا شامل مدارس، مساجد، حسینیه‌ها و... برای اسکان مسافران در ملایر در نظر گرفته شد، تصریح کرد: همچنین تعدادی از مسافران نوروزی با  توجه به شرایط جوی در ستاد اسکان اضطراری اسکان داده شدند.

وی از برقراری ایستگاه نوروزی نیروی انتظامی در هشت نقطه شهرستان و ورودی‌های ملایر خبر داد و افزود: برای برقراری امنیت در همه مکان‌ها به ویژه محل‌های اسکان مسافران نوروزی از دیگر اقدامات بوده است.

فرماندار ویژه ملایر استقرار چادرهای هلال احمر در سه نقطه ورودی شهر با فعالیت 160 نفر از 27 اسفندماه تا 15 فروردین ماه و فعالیت پایگاه‌های امداد جاده‌ای را از دیگر برنامه‌ها دانست و عنوان کرد: افزایش ساعت کار ناوگان حمل و نقل عمومی، زیباسازی ورودی‌ها و میادین ملایر و آمادگی مراکز درمانی و فوریت‌های پزشکی را از دیگر اقدامات ستاد تسهیلات نوروزی بوده است.

این مسئول گفت: 16 جایگاه عرضه سوخت نیز در شهرستان طی ایام نوروز برای خدمات‌دهی بهتر به مسافران فعالیت داشته و با پیگیری‌های انجام شده شرکت امداد خودرو امسال نیز با همکاری بخش خصوصی برای نخستین بار در شهرستان به مسافران نوروزی ارائه خدمات داشته است.

آزادبخت بیان داشت: طبق اعلام سازمان حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان ملایر و و ناوگان ریلی تعداد 26 هزار مسافر در 10 روز گذشته وارد ملایر شده‌اند. همچنین تعداد زیادی مسافر نیز از طریق خودروهای شخصی و سواری وارد شهرستان شده‌اند.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به اجرای برنامه‌های نوروزی در اماکن تاریخی، تفریحی و گردشگری ملایر خاطرنشان کرد: تعداد بازدید مسافران نوروزی از اماکن تاریخی و تفریحی قابل توجه بوده است.

وی از بازدید 70 هزار مسافر نوروزی از اماکن تاریخی، تفریحی و توریستی ملایر طی 10 روز گذشته خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود تعداد آمار مسافران بازدید کننده به بیش از دو برابر برسد.

این مسئول در پایان متذکر شد: با توجه به شرایط جوی تعداد مسافران و بازدید کنندگان از اماکن تاریخی و تفریحی ملایر نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار