معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بازدید از هاب سوم پتروشیمی:

سازمان حفاظت محیط زیست حامی توسعه پایدار صنعت در سواحل مکران است

معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از شهرک پتروشیمی مکران واقع در منطقه آزاد چابهار بازدید کرد.
کد خبر: ۱۸۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵ 17 February 2016
معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از شهرک پتروشیمی مکران واقع در منطقه آزاد چابهار بازدید کرد.

به گزارش نیپنا، معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست به همراه استاندار سیستان و بلوچستان و مقامات استانی و محلی، امروز ( سه شنبه 27 بهمن ماه)،  از طرح شهرک پتروشیمی مکران بازدید کرد.

در این بازدید چند ساعته، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به تجربیات تلخ زیست محیطی کشور اشاره نمود و بیان داشت متاسفانه در برخی ادوار به مسئله محیط زیست به عنوان موضوعی تشریفاتی نگاه شده که امروز آثار سوء آن بر همگان آشکار است.

بر اساس اعلام روابط عمومی شهرک پتروشیمی مکران، معاون رئیس جمهور تاکید کرد :سازمان حفاظت محیط زیست با حمایت از توسعه پایدار صنایع و پتروشیمی در کشور و نیز منطقه مکران، به استفاده از فناوری های روز جهانی تاکید دارد تا افزون بر فعالیت پاک تمام صنایع در منطقه، اثرات تجمعی صنایع بر محیط زیست نیز کاهش یابد.

وی تصریح کرد: سازمان حفاظت محیط زیست، نه تنها مانع این توسعه نخواهد بود که با رعایت الزامات قانونی، حامی صنایع نیز می باشد.

در این بازدید مدیران شهرک پتروشیمی مکران، به ارائه گزارش فعالیت ها و مطالعات زیست محیطی شهرک پتروشیمی مکران پرداخته و با استناد به نظرسنجی های صورت گرفته از اقوام و بزرگان طوایف و معتمدین، به رضایت نسبی جوامع محلی مبنی بر توسعه و ساخت شهرک پتروشیمی مکران اشاره نمودند.

در ادامه، استاندار سیستان و بلوچستان، افق های پسابرجام و نیز تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم توسعه و آبادانی این منطقه را دستور کار دولت  تدبیر و امید خواند و بیان داشت چابهار، قطب صنعت استان خواهد شد و ان شاء الله به همت دولت مردان و سرمایه گذاران، استان سیستان و بلوچستان آباد و سرافراز خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار