تاکید امام جمعه بهاباد بر رقابت سالم نامزدها در انتخابات

امام جمعه بهاباد با تاکید بر رقابت صحیح و سالم نامزدها برای انتخابات هفتم اسفند گفت: تخریب نامزد رقیب در نظام جمهوری اسلامی هیچ معنی ندارد.
کد خبر: ۱۸۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴ 19 February 2016
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سیف الله دهقانی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر بهاباد افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات و مناسبت های مختلف باعث افزایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و یاس و نامیدی دشمنان خواهد شد .
وی اظهار کرد: با حضور در انتخابات، نظام از گزند دشمنان حفظ می شود و این حضور گسترده مردم اختلافات را کم می کند.
خطیب جمعه بهاباد حضور گسترده و با شکوه مردم در انتخابات هفتم اسفند ماه را خواستار شد و خاطرنشان کرد: مردم یکبار دیگر در پای صندوق های اخذ رای دشمنان انقلاب و نظام را نا امید خواهند کرد.
وی به حضور پر شور و نشاط مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود : هرگاه حضور مردم پرشورتر و پرتلاش تر و بیشتر باشد زمینه رشد انقلاب بیشتر فراهم می شود و هر مقدار که حضور مردم کمرنگ باشد امید دشمنان بیشتر می شود.
امام جمعه بهابا به تعریف فرد اصلح اشاره کرد و گفت : اصلح کسی است که دشمن شناس باشد و از دشمن نترسد و در مقابل توطئه ها و دسیسه های دشمن کوتاه نیامده و سکوت پیشه نکند.
دهقانی با بیان اینکه هدف آمریکا و دشمنان اتهام به شورای نگهبان است افزود : اتهام آمریکا به شورای نگهبان در زمان حضرت امام (ره) نیز بوده است و هیچگاه دشمنان نظام نتوانسته اند به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیب برسانند.
حجت الاسلام دهقانی با بیان اینکه مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه ثابت کردند که برای حضور در انتخابات آمادگی دارند اظهار کرد: شرکت پرشور مردم در این روز به طور یقین دشمن را مایوس می کند.
خطیب جمعه بهاباد فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت گفت و افزود : ایام فاطمیه ای را که پیش رو داریم سرشار از درس ، عبرت ، موعظه و پند است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار