بافقی ها از گرمتر شدن تنور انتخابات می گویند

با گرم شدن تنور انتخابات و تبلیغات نامزدها، فضای بافق هم حال و هوای انتخاباتی گرمتری بخود گرفت.
کد خبر: ۱۸۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ 23 February 2016

به گزارش تابناک یزد،هرچه به روز حماسی هفتم اسفند و بر گزاری انتخابات سرنوشت ساز نزدیکتر می شویم شور و شوق انتخاباتی در مردم کویر نشین شهرستان بافق بیشتر به چشم می خورد و این اشتیاق در نسل جوان به ویژه رای اولی ها نمود بارز تری دارد.

مدیر روابط عمومی شهرداری بافق انتخابات را نشانه اتحاد، همزبانی و همدلی مردم و مسوولان خواند و گفت: در انتخابات با شور و شوق شرکت می کنم تا سرنوشت سر زمینی که دوستش دارم را به قانون گذاران اصلح و متخصص و دلسوز بسپارم.
علی اصغر موفق افزود: پس از برجام سران کشور های زیادی در صف ایستاده تا برای توسعه مناسبات تجاری و بازرگانی با جمهوری اسلامی به ایران سفر کنند بنا براین حضور گسترده مردم پای صندوقهای رای عزت و اقتدار دولت و ملت ایران زمین را به رخ جهانیان می کشد و در تصمیم خود مصمم تر خواهند شد.
وی که به اقتضای شغلش از یکماه قبل برای تعین مکان تبلیغات نامزدها انتخاباتی و سایر امور مرتبط ، در سطح شهر فعالیت می کند گفت: این کارها را به خاطر عشق و علاقه ای که به پیشرفت کشور و هیجان شرکت در انتخابات دارم با رغبت انجام می دهم.
موفق افزود: روز جمعه هفتم اسفند برای تحقق آرمان شهدا و اعتلاء و پیشرفت ایران اسلامی در انتخابات شرکت می کنم تا رای من و میلیون ها آرای دیگر در کشور، خار چشم بد خواهان نظام اسلامی شود.
یک معلم باز نشسته هم انتخابات را رکنی از ارکان دموکراسی کشور خواند و گفت: با شرکت در انتخابات سرنوشت مردم به مردم سپرده می شود که این خود تحقق مردم سالاری دینی است.
عباس ابراهیمی افزود: از اول انقلاب در همه انتخابات هم شرکت کرده و هم به عنوان عوامل اجرایی فعالیت داشتم و اکنون هم برای فرا رسیدن هفتم اسفند لحظه شماری می کنم.
وی با بیان اینکه حوزه انتخابیه مهریز با پنج شهرستان وسیع است خاطر نشان کرد: در این حوزه نامزد های زیادی پای به عرصه گذاشتند اما باید تحقیق و بررسی کنیم تا فردی شایسته از بین آنها انتخاب شود که علاوه بر وظیفه اصلی قانونگذاری بتواند مشکلات این حوزه گسترده را نیز پیگیری کند.
وی یاد آور شد : نماینده باید مقتدر باشد و به خوبی بتواند در مقابل استکبار بایستد و همچنین خواسته عموم را مد نظر گیرد و از خون شهدا دفاع کند.
ابراهیمی انقلاب و امنیت حاکم بر کشور را مرهون خون پاک شهدا و رزمندگان دلاور اسلام دانست و گفت: شرکت در انتخابات اطاعت از رهبری و پیروی از راه شهدا، امام شهدا و دلاور مردان میدانهای جنگ تحمیلی است و کسی که در عرصه رقابت پیروز و راهی بهارستان می شود بداند که خون شهیدان حرمت دارد و باید از ارزشهای دفاع مقدس و خون های به زمین ریخته پاسداری کند.
اکبر تفکری مرد میانسال بافقی هم به خبرنگار ما گفت: انقلاب را مردم به پیروزی رساندند و باید همیشه در صحنه باشند تا دشمنان قصد دخالت به خاک پاک ایران را در سر نداشته باشند.
وی شرکت فعال در انتخابات را بهترین سلاح در برابر دشمن عنوان کرد و افزود: بد خواهان کینه توز بدانند ما پیوسته مطیع رهبر و در خط انقلاب و امام خمینی (ره) هستیم.
تفکری با اشاره به اینکه دشمنان می گویند حضور مردم در انتخابات کم رنگ شده است گفت: من و خانواده و فرزندان آمادگی کامل داریم در روز جمعه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شرکت کنیم تا پاسخ دندان شکنی به یاوه گویان بدهیم.
یک جوان بافقی هم به ایرنا گفت: رای اولی هستم و سر از پای نمی شناسم و منتظرم تا صبح جمعه فرا برسد و برای اولین بار در انتخابات شرکت کنم و با افتخار رای خود را به صندوق بیندازم.
میثم تفکری افزود: خوشحالم که به سن قانونی رسیده و می توانم در سرنوشت سازی کشورم سهیم باشم و در ملاقات با نماینده مجلس و سایر مسوولان به عنوان یک جوان بافقی، عقب ماندگی شهر معدن خیز بافق را که چون بغضی گلویم را می فشارد در میان بگذارم و در صورت لزوم پیگیری کنم.
تفکری شرکت در انتخابات را در این برهه حساس پر اهمیت خواند و گفت:باید با حضور حد اکثری پای صندوق رای، اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران را برای کشور های به اثبات برسانیم و دشمن بداند مردم انقلابی ایران تا پای جان از کیان اسلامی دفاع خواهند کرد.
در حوزه انتخابیه مهریز که پهناورترین حوزه استان یزد و یکی از گسترده ترین حوزه های کشور است 25 نامزد برای انتخاب یک نماینده مجلس با هم رقابت می کنند.
ابرکوه، مهریز، خاتم، بافق و بهاباد در محدوده جغرافیایی این حوزه بزرگ قرار دارند و مردم این شهرستانها تا کنون چند بار آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات پیش رو اعلام کردند.
35 شعبه در شهرستان بافق آرای مردم را جمع آوری می کند که از این تعداد 26 شعبه ثابت و بقیه سیار و ویزه روستائیان است.
440 نفر به عنوان عوامل اجرایی در شعب اخذ رای شهرستان بافق کار ثبت نام و رای گیری مردم را بر عهده دارند.
بافق با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 110 کیلو متری یزد قرار دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار