ایجادبسترمناسب برای بیان آزادانه نظر

استاندار همدان بابیان اینکه مردم باید در انتخابات حضور گسترده ای داشته باشند، گفت: ایجاد بستر مناسب برای بیان آزادانه نظر و رأی مردم از وظایف دولت است.
کد خبر: ۱۸۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱ 25 February 2016
 استاندار همدان بابیان اینکه مردم باید در انتخابات حضور گسترده ای داشته باشند، گفت: ایجاد بستر مناسب برای بیان آزادانه نظر و رأی مردم از وظایف دولت است.

به گزارش مهر، محمدناصر نیک بخت در رونمایی از کتاب «کرسی های مادستان» بابیان اینکه امیدواریم نتیجه انتخابات پیشرفت و توسعه استان را به دنبال داشته باشد، بیان کرد: مشارکت حداکثری مردم نشان دهنده توجه و علاقه مردم به سرنوشت خود و نظام است.

وی بابیان اینکه تمام دنیا توجه خود را بر روی چگونگی برگزاری انتخابات در ایران گذشته اند، گفت: مردم باید حضور مناسبی در این عرصه داشته باشند.

استاندار همدان بابیان اینکه مردم باید حضور مناسبی داشته باشند تا هشداری برای دشمن و نمایشی برای نظام و انقلاب اسلامی باشد، بیان داشت: صندوق آرا یکی از محل هایی است که انسان می تواند ابراز عقیده کند و برای سرنوشت خود و نظام تصمیم بگیرد.

نیک بخت بابیان اینکه صندوق رای نشان دهنده اراده و تصمیم مردم است، عنوان کرد: باید شرایط برای حضور آزادانه مردم ایجاد شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید با امنیت کامل پای صندوق های رای حضور پیدا و نظرات خود را اعلام کنند، گفت: باید شرایط لازم برای حضور مردم در پای صندوق های رای فراهم شود.

استاندار همدان بابیان اینکه رسانه ها تاثیر مهمی در حضور حداکثری مردم در انتخابات دارند، افزود: رسانه های استان نقش بسزایی در تشویق مردم برای حضور در انتخابات داشته اند.

نیک بخت بابیان اینکه باید از ایجاد ناامیدی و دلسردی در مردم پرهیز کنیم، بیان کرد: باید تلاش ها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند بیشتر شود.

ایجاد شرایط امن و سالم برای برگزاری انتخابات ضروری است

وی بابیان اینکه برای هیچ یک از مجریان تفاوتی ندارد که چه کسی از بین نمایندگان انتخاب شود، ادامه داد: تنها نکته ای که باید به آن توجه شود و رهبری و رئیس جمهور نیز بر آن تاکید دارند ایجاد شرایط امن و سالم برای برگزاری انتخابات است.

استاندار همدان بابیان اینکه به غیر از شورای نگهبان و هیئت های نظارتی ارگان های دیگری در اجرا و نظارت انتخابات دخالت ندارند، عنوان کرد: خوشبختانه هماهگنی های خوبی بین ستاد انتخابات و هیئت های نظارت وجود دارد که امیدوارم نتیجه آن برگزاری انتخابات سالم باشد.

نیک بخت بابیان اینکه همیشه از دل حماسه ها و مشارکت ها نتایج خوبی به دست می آید، افزود: ستاد انتخابات بی طرف و امانت دار است.

وی در ادامه به کتاب کرسی های مادستان نیز اشاره کرد و گفت: این کتاب یک کتاب قابل تقدیر است چراکه این کتاب گذشته استان را نشان می دهد.

استاندار همدان ادامه داد: این کتاب نشان دهنده دغدغه ها و مسائل اجتماعی است و باعث می شود گذشته این استان فراموش نشود.

نیک بخت با بیان اینکه این کتاب در مسائل اجتماعی و سیاسی تاثیر گذار خواهدبود، گفت: فکر و هدف نویسنده کتاب برای نویسندگی کتاب قابل تقدیراست.

نویسنده کتاب کرسی های مادستان نیز با بیان اینکه این کتاب دو بخش است، عنوان کرد: این کتاب تاریخچه شکل گیری مجلس را بیان می کند.

سهرابی همچنین بیان کرد: این به معرفی نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی پرداخته و تصویر ۵۵ نماینده استان در ۹ دوره گذشته به صورت جدول آمده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار